Mjølkekua Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Hun er innemellom rød i stumpen og mellom valkene sine, men dette røde prikkete utslettet har kommet i det siste. Inotyl hjelper ikke - og det har vanligvis vært vindumdermiddel.. Noen som vet hva d kan være??
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Kan høres ut som sopp, siden det er rødprikket og Inotyol ikke hjelper. Da er det isåfall Canesten som er rett medisin, pleier å funke som bare rakkern her ihvertfall:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Kan høres ut som sopp, siden det er rødprikket og Inotyol ikke hjelper. Da er det isåfall Canesten som er rett medisin, pleier å funke som bare rakkern her ihvertfall:)
litengutt Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Kanskje det er sopp? smør med canesten, la den tørke litt før du smører inotyl over. Det kan i tillegg hjelpe å bade rumpa i kaliumimpergagnat(skrives det sånn?)
Mjølkekua Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2011 Takk for svar. Hun har sopp i munnen som hun behandles for om dagen, så kan jo være det har spredt seg. Da skal jeg prøve canesten i kveld :-)
1. gangsmams Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 Høres ut som sopp ja! Lillesnupp her hadde sopp i munnen, også fikk hun skikkelig rødprikkete bleieutslett! Jeg smurte og smurte med aselli sårsalve, sink og inotyol i flere dager uten at det ga seg! Prøvde til slutt canesten for tenkte kanskje det kunne være sopp, og da var utslettet helt borte etter 2-3 dager! Lykke til Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå