Kitti:) Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Vondt i korsryggen Øm og stikkette nederst i magen, kjennes ut som menssmerter men håper det er tidlige tegn.. IKM 15-16 jan!!
09+11+15 <3 Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Nekter å kjenne etter. Blir lurt av det om jeg er prøver eller ei. Rett før jeg skal ha mensen er jeg nesten bombe sikker på at jeg er gravid. Så gidder ikke
09+11+15 <3 Skrevet 8. januar 2011 #7 Skrevet 8. januar 2011 12.januar Tror jeg skal snike til meg en tset i morra. Noe jeg ikke har er is i magen hvertfall Har du testet enda?
Gullis :) Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2011 Jeg tester hver dag jeg! Opp til to ganger om dagen ! Men jeg har hatt pos test helt siden SA 11.desember så de testene sier meg egentlig ikke noe som helst. Vet derfor heller ikke ´når jeg had El men tror det var forrige ons, tors så ikm er 12-13
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 8. januar 2011 #9 Skrevet 8. januar 2011 Vel. Prøver å ikke kjenne fanatisk etter jeg da, men jeg kan virkelig ikke unngå å kjenne at jeg i dag, bare 4 DPO, har en stølhet like over symfysen. Kjennes ut som jeg har trent. Ellers har jeg hatt vondt i korsryggen, og ømme brystvorter, men det tror jeg henger mest sammen med eggløsningen. Som jeg sa forrige pp, jeg nekter å håpe noe som helst, før mensen uteblir!
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 8. januar 2011 #10 Skrevet 8. januar 2011 ForrestenIKM den 14, den dagen reiser vi til syden.... Så enten blir det ferie i gledesrus over å være gravid, ellers blir det ferie med alkoholrus. haha.
ønsker sårt en spire Skrevet 9. januar 2011 #11 Skrevet 9. januar 2011 Jeg er ekstremt kvalm! Og mye rumling i magen. Det begynte med antydning til litt små kvalm for to dager siden, og igår følte jeg meg kvalm i halsen på en måte, og idag ekstremt kvalm !har tatt kvalmestillende, bruker reisearmbånd og spist ett halvt tørt knekkebrød. Ingenting hjelper jo! Håper det er en liten spire som er skylden i dette
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 9. januar 2011 #12 Skrevet 9. januar 2011 Jeg prøver å ikke kjenne etter, men er jo umulig! Har veldig ømme bryster men pleier å ha det før IKM så det er vell normalt. Har IKM i morgen så prøver i det lengste med spare på testen som ligger på badet
Gullis :) Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #13 Skrevet 9. januar 2011 Klarer ikke å la väre å kjenne etter ..igår var jeg faktisk rimlig uggen og kvalm, synes jeg hadde ekstrem luktasans med påfölgende kvalmebölger ved spes lukter. Klarte heller ikke å snuse igår uansett hvor lyst jeg hadde på snus, Igår var jeg bombesikker på at jeg er gravid igjen. Men idag var testen mye mindre positiv og jeg er ikke särlig uggen heller så det var kanskje noe annet som satt formen igår. El testen var dessuten positiv igår kveld, så her er det ikke godt å si. Er klar over at en skal ta dette med symptomer ganske lett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå