Gå til innhold

noen her som har født mer en 1 gang å begge startet med vannavgang?

Anbefalte innlegg

grunnen til at jeg lurer er pga mitt første barn, etter 2 uker med masrier gikk vannet 35+6 å fikk vonde men ikke veldig effektive rier før et paaar timer senere,de starta sånn smått da vannet gikk (09.30), på natta i 00.30-01 tia fikk jeg drypp for at ting skulle gå fortere..

tenker jo på om vannet går denne gangen..vil det likevel gå fortere når jeg er 2.gangs eller vil det ta lang tid igjen? vet at det er individuelt, men man hører jo at nr 2 kommer fortere, men gjelder det også med vannavgang?

Fortsetter under...

Hos meg har det aldri startet med vannavgang men det sies jo at en kropp som har vært igjennom en fødsel før kjenner symptomene og at det går raskere de neste gangene. Jeg inkl. mine bekjente har i alle fall født raskere gang nr. to!

Begge mine fødsler startet med vannavgang.

Første bare litt vann, og fødselen kom skikkelig i gang etter 2 døgn med smårier, da resten av vannet gikk.

Med andre mann gikk vannet hjemme i sengen, og riene kom 2 min etterpå :)

vanskelig å svare på da det er så individuelt :)

Begge mine har startet med vannavgang

Første gikk vannet på morgenen, to timer senere begynte riene, tolv timer senere var tulla ute.

Andre gikk vannet på morgenen, to timer senere startet riene, to og en halv time senere var tulla ute

Spennende å se hva som skjer denne gangen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...