Nykommern Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre. Har blitt så veldig forkjøla, mest tett i hodet, nese som "renner" og sår i halsen til tillegg til hoste. Kan vi ta paracet, hostesaft etc.? Passerer uke 35 i dag..
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Paracet er lov Du kan bruke saltvannsspray i nesa.
Mamman til Gøran Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 bisolvon hostesaft, saltvann, litt otrivin og ei god og varm dyne... akkurat ligget 2 uker selv... ikke veldig kjekt...
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Hei Hadde akkurat tenkt å skrive ett innlegg selv.. Våknet tett i brøstet, hoster som en gal og hodepine+litt feber ikke mye men den er der kjenner jeg.. Godt å lese at man kan ta litt hostesaft. Tenker på den lille som ligger i magen stakkars. Håper han har det bra om ikke jeg er helt i farta.. God bedring til deg..
Jenta med gullklump i magen Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Er forkjøla sjøl.. Låg med influensa i romjula. Jeg har tatt hostesaft som jeg fikk anbefalt på apoteket. Hjalp en del for å si det slik. Hosa sånn om natta. Har fortsatt litt hoste og tett nese, men er etter forholda veldig mye bedre enn hva jeg var. Forferdelig mye tyngre å bli syk som høy gravid altså..:S God bedring alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå