Gjest Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Mannet meg opp og gikk til ul i dag. Så en bitteliten bønne med bankende hjerte! Hun mente jeg var i uke 6 og jeg mener 6+5 selv. Så da fortsetter jeg å tenke det. Føler meg fortsatt ikke nevneverdig gravid men har jo fått det bevist så hurra! Krysser alt jeg har for at dette går fint.
Mulline Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Gratulerer Smaug! Veldig moro å tenke på at det er liv inni der ett sted! Lykke til videre. Klem
Gjest Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Takk for det. Var ikke så veldig opptimistisk når jeg satt på venterommet så var utrolig deilig å se den lille blinkende prikken Så nå er det bare å hive seg rundt og tenke positivt fra nå av : Klem
Billie Jean Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Fikk plutselig Sound of Music- melodien "I feel alive, with the sound of music" da jeg så overskriften din:) Passer jo forsåvidt bra! Det er forresten din 6+5-regning som er rett, (dersom du har gått ut fra mensdatoen), helt til ordinær ultralyd eventuelt viser noe annet. Jeg fikk også en litt annen "alder" på fosteret enn min egen, og de sa jeg skulle forholde meg min utregning. Ah! Fredag er den beste dagen i hele uka!!
Billie Jean Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Det skulle selvfølgelig stå at jeg fikk den Sound of Music-melodien på hjernen. Flere som er litt småglemsk om dagen...? Fjern og fornøyd,
Gjest Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 Nja. Ut i fra mens er jeg 8+. Men hadde så uregelmessige sykluser, fra 21 til 46 dager og uten el i følge gynekologen som så på egstokkene mine. Men det klaffet utrolig nok i 4.pp, dvs på første syklus med el etter pilleslutten. Hadde begynt å tempe den pp så vet jeg ikke hadde el før cd 29 ca. så 6 desember. Så tror det er ganske riktig med 6+5. Da har jeg gått ut i fra den mest markante stigningen. Var også den dagen FF sa. Men egget kan jo fort bruke litt tid på å feste seg og slikt. Men uansett. Er ikke mange dagene "feil". Herregud. Jeg har sett at det er noe der. Har bilde på mobilen. Bitte små hint fra kroppen men alikevel kan jeg ikke tro der helt enda Hadde aldri trodd det skulle gå så fort. Jeg var liksom så forkusert på dette med sykluser og el og alt det der. Også klaffet det på første mulige. Hehe. Er vel derfor jeg ikke klarer senke skuldrene helt. Det har liksom vært for lett. Hehe. Idiotisk og tenke sånn. Men alt gikk så utrolig fint med Mini også. Både svangerskap og fødsel. Kan bare ikke skjønne hvorfor jeg skal være så heldig.. Jeg tenker forresten på Little Steven når jeg ser nicket ditt. Og jeg liker little steven. Han gjør meg glad Fredager er fine. Spesiellt denne
Mulline Skrevet 8. januar 2011 #7 Skrevet 8. januar 2011 Men jeg fikk "What a feeling!" på hjernen da jeg så overskriften! Kanskje litt mer en assosiasjon, men den er i alle fall igang inni hodet her nå også! Er jo en fantastisk følelse! Og ja Billie Jean, jeg er også litt småglemsk... Kjærst'n sier det er for tidlig å skylde på ammetåka! Kan kanskje ha noe med at det er så utolig mye babyting som surrer i hodet hele tiden, men jeg merker at jeg gjør ting feil, glemmer å gjøre ting +++ Merkelig. Men vi får bare ta det for hva det er. Vi er jo gravide! Hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå