Gå til innhold

Her kommer jeg! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer endelig inn til dere i 2. tri og det er litt rart, men kvalmen har faktiskt lettet litt de seneste dagene.. da stemmer det jo med at det kan lette i 2.tri. :)

Det gjorde ikke det sist, har en datter på 5, og med henne var jeg kvalm til uke 17. Krysser fingrene for at det ikke blir så denne gangen.

Jeg er så ufattelig glad for å runde uke 12, siden jeg har hatt 2 SA (uke 7 og uke 8) i 2010 og det føles tryggere jo lengre tiden går..

Pga blødning for noen uker siden fick jeg se det lille knyttet og høre hjertet slå på en tidlig ultralyd, :) og det har også hjulpet på å holde håpet oppe.

Gleder meg til alla innlegg, spørsmål og funderinger fra dere jenter som jag kan lese og kose meg med og håper på litt bedre form litt uti 2.tri. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Anna og velkommen :))) Er så glad for å se deg her i 2. trimester :)

Endelig kom du etter :)

Er en stor lettelse å komme seg hit, man føler seg litt tryggere og myyye nærmere mål :)

Vi snakkes søte deg :)

Skrevet

Åh, takk snille du! Ja visst gjør man.. 12 uker er magiske. :) En god følelse.

Hvordan har du det med kvalmen? Har det blitt noe bedre? Det har det for meg, og det er så skønt. Både for meg og resten av familien, blir så mye ekstra jobb for samboer, så det setter liksom en demper på alles humør..

Håper på en lys vår! :)

Skrevet

Hei igjen Anna :)

Så bra kvalmen har avtatt for deg:) Håper bare den gjør det med meg snart også... er så slitsomt å gå sånn her.. Har ikke lyst på noenting og når jeg spiser eller drikker blir alt verre :( Venter på de magiske 15 ukene som flere snakker om at kvalmen skal avta og i noen tilfeller bli borte, så håper virkelig det med meg også :)

Når skal du på ordinær UL Anna? Jeg har time 10.2 og gleder meg masse, er så spent om de kan se kjønnet :)

Klem fra meg

Skrevet

velkommen inn til 2. trimester. :) godt å høre at ting går rett vei for deg. :) krysser fingrene for at kvalmen fortsetter å lette. :)

Lykke til videre. :)

Skrevet

Ays, ja det er skønt att kvalmen lettet, men så har jeg jo fortsatt medisin også som jeg kan ta når det blir krise. Håper virkelig det letter for deg også snart!!

Jeg åpnet brev fra Riksen idag, med svar att jeg fått fødeplass!! :) Og UL den 4.3, så enda en stund igjen å vente..

Klem tilbake!

littlepeanut: Takk for omtanken:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...