Gå til innhold

Hvorfor vil ingen svare meg?

Anbefalte innlegg

Har skrevet innlegg hele 2 x de siste 2 ukene, med forskjellig nick (byttet nick forleden dag), men ingen ser ut til å ville ta en titt? :-( Har dyttet innleggene opp flere ganger også.

Om noen vil se på meg nå hadde jeg blitt evig takknemlig. Er gravid med mitt tredje barn og lurer på hvordan fødselen kommer til å bli? Har født 4 og 6 dager før termin med mine to første barn, forholdsvis raske fødsler også. Lurer også på om fødselen går bra og om den lille i magen har det bra?

Termin 18.04.11

Jeg født 20.12.88

På forhånd takk for svar

- Lillian -

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142753480-hvorfor-vil-ingen-svare-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare minne på at dette er jenter som har vanlige liv utenom og ikke alltid har mulighet eller lyst til å sette seg ned og bruke energi på å gi oss svar.

Å legge tarot kan ta tid, i hvert fall om man ikke husker alle betydninger av hvert enkelt kort eller betydninger av kombinasjoner i hodet.

En pendel kan være upålitelig (skal selvfølgelig alltids taes med måte) når personen er sliten eller ikke har konsentrasjonen på topp, og derfor bør man da kanskje ikke "pendle" noen og gi utvetydige svar.

Håper virkelig ikke at dette har kommet ut nedlatende, for poenget mitt er bare at du ikke må ta det personlig dersom du ikke får svar :o)

Håper du etterhvert får svar på det du lurer på :o)

Nei, jeg forstår godt at de som svarer her inne som besitter evnen har et liv utenom dib/bim. Er i grunn en tålmodig sjel, men må si jeg har blitt litt bekymret ettersom jeg ikke har fått svar, for jeg vet det er enkelte her inne som unngår å svare dersom de får noe negativt opp (komplikasjoner el.)

Håper på svar fra noen som ser noe på meg snart :-)

HI

Hei Lillian!

Jeg får iallefall bare opp positive svar for deg, ikke noe å være bekymret for:) Tror du bare må slappe av og nyte den tiden du har igjen som 2 barns mor!:)

og manglende svar her tror jeg ikke du skal ta så tungt. satt her en kveld og svarte på mange spørsmål på "min" tråd og da var det så mye aktivitet at det var nye innlegg på to hele sider! så her kan det innimellom gå veldig fort! Ikke lett å rekke over alle da...;)

Det er som de sier over her også, vi har liv og er slitne innimellom og da blir muligens svarene feil eller upresise.

Lykke til med resten av graviditeten, fødsel og tiden etterpå:)

Annonse

hei:-)

kunne du se litt på meg?

jeg lurer på om jeg er gravid?

hadde ivf for tre måneder siden og fikk mensen men den er nå 35 dager siden første dag i siste mens..kan jeg ha blitt gravid likevel og likevel hatt blødning de første to mnd?har ikke tatt test så jeg vet ikke.

f:23.03.69

takker på forhånd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...