singo Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 er en familie på fem.deriblandt en baby. skal på dyreparken,og sabeltann.vil ha gåavstand til parken,og romslige barnevennlige rom:) er dette mulig å oppdrive? fikk et tilbud på quality hotellet også,men der var prisene så høye...
M@mm@ til gutt og jente Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Vi bodde på yess i fjor.2 voksne og 2 barn 2og4 år. Syns det var godt å bo ltt vekk fra dyreparken vi da.Hotellet var bra det.God mat og gode senger.Litt trangt på rommet , men det gjorde ikke noe da vi bae skulle sove der.Eneste er når ungene sov for kvelden, måtte vi sitte ved siden av dem å prate før vi la oss..men slik er det jo på hotell.Men var ingen stol og bordplass ute på gangen heller.Men bor gjerne der igjen vi.ikke verst pris heller
Lillebror og stoerebror Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Dersom du ønsker kort avstand er rica hotel dyrepaken rett ved inngangen. Hotellet er formet som noas ark og rommene innredet etter dyrene som var med i Noas ark. På den ene siden av hotellet ser du kaptein sabeltannbåten seile forbi. Quality hotel sørlandsparken er også veldig bra. Ikke alle er så fornøyde med maten der men jeg har aldri selv smakt den. Hoteller ligger midt mellom dyreparken og et stort kjøpesenter (sørlandssenteret). Det tar et par minutter å spasere til begge plassene og ligger litt for seg selv. Det finnes flere andre bomuligheter i Kristiansand. Det er mye billigere å bo dersom dere kan kjøre til dyreparken. Både Mandal og Lillesand har billige bosteder.
ventejenta Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Jeg tror det kun er rica dyreparken hotel og quality hotel som er i gangavstand til dyreparken. Ellers vet jeg ikke noe om hotellene.
ventejenta Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Må forresten tilføye at dyreparken ligger i et næringsområde, og er særdeles lite sjarmerende. Det er kjøpesenter, Ikea osv i nærheten, men ellers ingenting av interesse. Jeg regner med det er greit nok hvis dere kun skal i parken, men jeg mener at Sørlandet har veldig mye mer å tilby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå