Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det virker som om melkemengden min har rast drastisk. Føler at jeg legger småtten til omtrent tomme bryster hvert måltid.. Han er 2 mnd og har hittil ikke hatt et eneste økedøgn. Holder fast på 3-4 timers rytmen sin hele veien.

Men han vokser og er alltid blid og fornøyd. Det kan da ikke være tomt da??? Har jo sikkert akkurat det han trenger, tenker jeg da... Samtidig ligger han på slutten av måltidet og drar i puppen...Bytter jeg bryst drar han ikke før det er "tomt".

Lurer allikevel på om jeg skal jobbe litt for å øke mengden. Pumpe litt imellom måltidene.

Små bekymringer egentlig, men jeg blir allikevel takknemlig om noen har svar å gi meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Jeg tror ikke du skal bekymre deg så fært! Jeg tror at så lenge han er blid og har en god vektøkning så får han det han trenger :) jeg har også bekymra meg litt for at det er "tomt", men snuppa virker fornøyd, og blir bare sinna hvis jeg prøverå gi henne mat før det har gått 3-4 timer :) lykke til og kos deg med mini!!!

Klem fra

Skrevet

Hei :)

Har ei tulle på 5,5 mnd og følte også at puppen holdt på å bli "tom"

Det er bare puppen som stabiliserer seg, de er ikke like sprengte som de var i begynnelsen.

Er babyen fornøyd og ikke spiser hele tiden, er alt ok.

Sjekk også at det er våte bleier til hvert skift, da trenger du ikke gjøre noe.

Han vi bli sutrete, spise ofte, ha "tørr" bleie ofte og ikke gå opp i vekt om du har lite melk.

Kos deg videre med ammeperioden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...