klar for 3? Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Hvor lang tid tok det før dere som går på cerazette evt andre minipiller fikk mensen igjen. Jeg har en på 11 mnd, ammer og har enda ikke fått igjen mensen. Og som dere ser av nicket mitt vurderer vi nå en til. Har ikke helt bestemt oss enda, så jeg har ikke sluttet på pillene.
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Jeg sluttet å amme da lille tupp var 6 mnd,nå er hun 11 mnd. Å jeg har ikke fått tilbake mens,det er ikke alle som får mensen med denne pillen. Men du får den helt sikkert igjen når du slutter med den:-) lykke til med prøvingen:-)
Sistah*G07*J09* Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 jeg begynte med cerazette da førstemann var 6uker, hadde da noen småblødninger i begynnelsen og så ikke noe mens i ca.3mnd, for så å begynne å blø og blø og blø. Da jeg var på den 8.uken med blødning så hev jeg hele pillepakken i søpla for da gadd jeg ikke å blø mer. å så fikk jeg igjen den normale måndtlige mensen 2mnd etter det men har hørt at noen aldri får mensen så lenge de går på cerazette. ammet førstemann til han var 8mnd, og ammer snuppa på 14mnd litt enda, men for min del så har aldri ammingen hatt noe innvirkning på mensen, den har kommet regelmessig hver mnd uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå