chicka_85. Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 hvor lenge låg den slik? Dro til føden igår for jeg hadde kjent så lite liv de 3 siste dagene, og det var for at baby hadde skiftet leie og låg på tvers med ryggen ut, idag har jeg kjent mer at det sparker/slår mot hver side av sideflesket så er mer beroliget, men jaggu er det ubehagelig når jeg skal slappe av og ligger på siden. =) Gynekolog mente at baby hadde slappet ekstra av pga leiebytte for alt var normalt med tanke på fostervann, og morkakefunksjonen var på topp. Ctg var også bra. Så kan stemme det, for idag har jeg en turbo baby i magen:) Er i uke 30 +3
Marsipan Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Jeg er i uke 34 og har hatt min baby i tverrleie ganske lenge nå, føles som om navlen skal poppe ut innimellom når den beveger på seg Var hos fastlegen på kontroll i går og han sa at hvis babyen ikke snur seg selv innen uke 36 må jeg en tur på sykehuset, da vil de forsøke å snu den der med utvendig grep.
Navychick Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 er 36+2 i dag Var på kontroll i går da hadde hun endelig snudd seg Med hodet ned tror Jm. Lagt i tverrleie siden uke 28.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå