Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Sluttet å virke i går, men åpnet vinduet og kjørte i kulden på den måten. Dugget det seg ikke i det hele tatt... Men i dag tidlig satt jeg ungene i bilen og skulle inn å hente noe, og glemte å lukke opp vinduet... da satt de jo der og pustet og hele bilen var neddugget. Fikk ikke kjørt noen sted for å si det sånn... Trenger gode tips for å avfrosset vinduene i bilen, kulden skal vi holde ut Hjeeeelp!!!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Virker vifta, men det kommer bare kaldluft? I så fall kan det være fritt for kjølevæske. Virker ikke vifta, kan du sette inn en vifteovn i bilen over natten.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Funker ikke i det hele tatt! Ja, da kan jeg sjekke om jeg finner en liten vifteovn, så setter jeg den i Og prøve å huske å holde vinduet åpent fra nå av
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Tanten min anbefalte mamma en gang og bruke zalovannn. Vri kluten godt opp og tørk av vinduene. Duggen kommer visst ikke tilake på lenge heller. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 Men fryser kanskje på likevel? Godt tips mot dugg sikkert Men tør ikke tørke over med vann, fryser vel på øyeblikkelig...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #9 Skrevet 7. januar 2011 Virker det ikke som at det ikke skjer noe som helst eller at det bare kommer kaldluft? Om det er slik at det kun kommer ut kaldluft så er det nok fordi bilen har lite eller er tom for kjølevæske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå