ninairen Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Jeg jeg er gravid nesten i 7. uke.(på søndag) Er veldig rart å skrive "jeg er gravid". Har ikke helt gått opp for meg enda. Lurer litt på hvem "dere er" og hvor langt dere er på vei? Selv er jeg hjemme fra jobb i dag, ble så kvalm i dag før jeg skulle reise på jobb...
lille frø, mor til to Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Gratulerer så mye. Vi er ca like langt, er også i uke 7. Termin 26. aug.
Ceccan** Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Gratulerer! Jeg har også nylig funnet ut jeg er gravid.. ikke helt forstått det ennå Ikke mye symptomer, må tisse ofte og luft i magen bare Er litt usikker hvor langt jeg er på vei.. på barnimagen står det at jeg er i uke 5 idag.. mens på babyverden står det at jeg er i uke 4 idag? Termin: 18.september
♥snart2barnsmor♥ Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Gratulerer så masse Selv er jeg gravid i fullgåtte 9 uker i morgen. Har termin 14.august. Mitt andre barn her.
ninairen Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2011 Gratulerer dere også Her står at jeg har termin 30 august.. Har dere meket noe? Jeg har bare merket at jeg må tisse ofte. Er det normalt? Er skikkelig redd for at ting ikke er normalt, uten en spesiell grunn i grunn... I dag er faktisk første dagen at jeg merket at jeg var kvalm. Men ikke sånn at jeg må spy (enda ivertfall)
zassy☆ Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 Gratulerer ninairen Selv er jeg 28 og venter mitt første barn, er 5 uker på vei i dag Helt nytt og spennende og uvirkelig som du sier Jeg også må tisse ofte og det er nok helt normalt! Lykke til videre
Lene~mor til tre Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Velkommen og gratulerer =) Da har du samme termindato som meg =) Har ikke hatt så veldig mange symtomer jeg heller, ømme pupper er det eneste jeg merker hver dag og begynte å bli litt kvalm på onsdag.
Snart2småtroll Skrevet 7. januar 2011 #8 Skrevet 7. januar 2011 Gratulerer! Jeg har termin to dager før deg. Er akkurat 8 uker i dag. Jeg er 22 år og student. Det er så surrealistisk! Jeg har et levende lite barn i magen, og det har armer og bein. Kan ikke tro at det er sant! Jeg merker lite til graviditeten på kroppen enda. Men blir så glad for hvert eneste lille tegn på at kroppen min jobber og forbereder seg på å bli mamma. Jeg må tisse ofte, og kjenner at brystvortene har blitt litt større og er ømme. Tror puppene e litt hovne også. Men ikke noe særlig kvalme. Blir litt småuggen innimellom, men da e det bare å spise et knekkebrød eller en frukt eller noe så går det over. Er det bare jeg som går å leter etter tegn hele tiden? Kanskje jeg innbiller meg ting også bare fordi jeg har så lyst å kjenne noe... Uansett e det kjempegøy og jeg gleder meg til hver eneste nye uke!
ninairen Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2011 Jeg leter også etter tegn hele tiden Så er nok ikke bare deg nei..hehe Merker ganske lite.. men men..
blondie81 Skrevet 7. januar 2011 #10 Skrevet 7. januar 2011 ja æ e 6 uker på vei her:) spennende:) har ingen spesiell tegn. bortsett fra æ e veldi trøtt og må oftere tisse. men e jo bare et tegn på at kroppen gjør sæ klar:)
trille3 Skrevet 7. januar 2011 #11 Skrevet 7. januar 2011 hei, eg er også ny her inne. Om det stemmer eg er gravid blir det 7 veker på meg også. Har liksom ikkje turt å bekrefte for meg sjølv at eg er gravid, sjølv om mange symtom og tester seier det. Har jo ikkje vore til lege enda tenker eg. Er 1. graviditet dette... må vente 4 veker for å komme på kontroll.. Har du vore på kontroll kanskje ? Det går vel bra å vente så lenge for det er jo ikkje så masse man kan gjere enn å vente... Men tenke liksom på at burde jo sjekka om mangla vitaminer etc.. nytt for meg dette :-) Lykke til!
gravd igjen :) Skrevet 7. januar 2011 #12 Skrevet 7. januar 2011 Gratulerer Er 7 uker i morgen Selv er jeg sykemld i 40 prosent pga kvalmen.
ninairen Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #13 Skrevet 8. januar 2011 Ca likt på vei da Har ikke vert på kontroll enda..Så har ikkje fått det "bekrefta" av lege, men har tatt tre positive tester og merka ting, trøtt, må tisse oftere, av og til kvalm... Tror det sikkert mer etter at legen har bekrefta ting Er det i uke 10 det er vanelig med den første kontrollen eller? Noen som vet?
zassy☆ Skrevet 8. januar 2011 #14 Skrevet 8. januar 2011 Vanlig at man får første kontroll fra uke 10-12. De gjør det visst litt forskjellig fra legekontor til legekontor, noen får komme tidlig hvis de vil, men til meg sa de at uke 12 var det vanlige kjeeeempelenge til..
ninairen Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #15 Skrevet 8. januar 2011 Er også 7 uker i morgen Spennende Virker litt uvirkelig enda synest jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå