Gå til innhold

Er det bare jeg som ikke får såve?

Anbefalte innlegg

jeg er 14+3 på vei, og har den siste uka slitt skikkelig med å såve om nettene! Jeg legger meg rundt 11 tiden, men sovner ikke før 01 tiden. Våkner igjen kl 03, Viss jeg er heldig klarer jeg å sove litt til før mini våkner kl 07. ( har litt vondt i magen hele natten og ). Men jeg tror ikke det er grunnen...

Jeg blir så SLITEN av det... Andre som har det slik?

Fortsetter under...

Jeg har det helt klart sånn! Noen netter er bedre enn andre, men ofte sliter jeg med å sovne og så våkner jeg gjerne en time før vekkerklokka og sovner ikke før 5 min før den skal ringe... I tillegg har vi ei lita frøken som er mye våken om natta og det hjelper jo ikke på. Sliten til tider ja.

Sliter også med å sove. Har en god periode vært supertrøtt på dagen, og blitt våken som et lys når jeg legger meg. Irriterende! Men når jeg endelig en dag var supertrøtt når jeg la meg, og gledet meg til å sove, så ble jeg såååå tett i nesa, og nå ligger jeg våken pga det. Pluss at jeg må på do støtt og stadig. En blir rar i hodet av det! Nå er jeg 21 uker, da. Huff, stakkars du som er så kort på vei! Håper du får en bedre periode! Jeg slet skikkelig en del uker i begynnelsen sist, men hadde en god periode lenge, før det ble lite søvn på slutten igjen.

Ja, uff, jeg sover også fryktelig dårlig på nettene. Sovner ofte ikke før 1-2 timer etter at jeg lagt meg og våkner som regel kl 2 og deretter hver time frem til 5, sen kan jeg oftest sove til halv 8.

Er helt utslitt, og husker at jeg slet veldig med søvnen i mitt førrige svangerskap også.

Håper virkelig at dette gir seg, i hvertfall en stund, så vi kan hente litt nye velbehøvlige krefter.

Annonse

jeg er rundt 24 uker og har ikke sovet en hel natt siden før jul.. puh.. de siste dagene har jeg hatt anledning til å sove litt på dagen, så da har jeg tillatt meg det, 3-4timer om natta er ikke nok.. klarer ikke slappe ordentlig av heller. De to forrige svangerskapene var ikke sånn, og jeg tenker med skrekk og gru på hvordan det skal bli, er jo ikke særlig stor enda heller..

Kroppen (og hodet) vil liksom ikke sove, selvom jeg ER trøtt når jeg legger meg..

Noen som har noen gode råd kanskje??

Jeg har prøvd alt fra å gå en liten tur på kvelden, spise litt tidlig kveldsmat, nype-te.. råd jeg har fått som hjelper noen hvertfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...