Gå til innhold

treff for Follo mager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser April gjengen har egne treff, men noen av dere andre som er intr i et treff??? Ser det er noen i Februar som bor i follo, og kanskje det er fler som vil være med? Selv har jeg termin i februar. Men veldig koselig om både store og små mager vil være med :)

Noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nå laget en facbook gruppe som heter barn i magen Follo..Meld dere inn :)

Skrevet

Bare hyggelig med flere mager på April-treffene altså :-) Vi er ikke mange, så bare hyggelig om flere kommer, både små og store mager:-)

Skrevet

Kjempekoselig om du blir med på treff:) Vi endret til neste onsdag, og alle er selvsagt hjertelig velkomme:) Jeg prøvde å melde meg inn i gruppa, men jeg tror den forsvant...

Skrevet

Jeg er ikke kommet så langt på vei ennå, men håper det melder seg flere sommer-mødre her etter hvert! :) Jeg har termin 9 august.

• 2 måneder senere...
Skrevet

jeg bor i Follo, med termin til høsten...flere her fra Follo som ønsker BIM treff ? :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, hadde vært gøy med BIM treff med andre som har termin i sommer:) Det må da være mange av oss i Follo?

• 8 måneder senere...
Skrevet

Termin i sep en gang, hadde vært hyggelig med magetreff :-)

Skrevet

Flytter snart til Follo igjen. Har termin i juli :)

Skrevet

Har termin i april :-) fant ikke noe gruppe på facebook?

Skrevet

jeg bor i Follo, med termin til høsten...flere her fra Follo som ønsker BIM treff ? :)

Ja det hadde vært hyggelig det :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Prøver å få til et treff på Egon i ski den 28/2. Noen her inne som vil være med?

• 3 uker senere...
Skrevet

Finner ikke Facebookgruppen jeg.. Hva heter den?

Skrevet

Det er en gruppe som heter barn i magen 2012. Dette er en lukket gruppe, men det er bare å sende en forespørsel

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...