Gå til innhold

Blir gal av disse lure-riene, 2 gangs gravid :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter oppe igjen! Våkna i 04 tiden av noe som virkelig kjentes ut som en vond rie. La meg igjen, og ventet. Er så usikker om det er kynnere eller begynnende rier. De er ikke så vonde og smerten sitter mest på baksiden av lårene og i symfysen.

Hmm, må vel bare vente å se det an... I tillegg ligger mannen med full feber :S kjipt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, vi må nok gjennom mer lurerier som andregangs... eneste jeg husker jeg hadde litt av første svangerskap var litt mensmurringer, men de var konstante og lurte ingen... og når første ri kom så var den svak og bare mase/modning, men det sluttet ikke og holdt på i ett i et døgn før de ordentlige riene satte inn... denne gangen kommer det et par "rier" her og et par "rier" der. det kan jo godt være det er i gang, men vi husker nopk godt hvordan det kjennes ut når det for ALVOR er i gang :-) lykke til :-)

Skrevet

Jeg vet så godt hvordan det er!! Med førstemann kjente jeg ingenting, ikke en kynner engang før det var igang.

Nå har jeg gått med rundt vonde kynnere i ukesvis. De siste dagene har jeg hatt noen virkelig vonde tak som begynner i korsryggen og flytter seg frem til magen. Kjennes ut som de første riene med førstemann, men det er ikke regelmessig, kommer nå og da gjennom hele dagen, men roer seg på natta... Lei av å gå med vondt, skulle ønske noe snart var igang, selv om jeg fortsatt har 4 uker til termin :)

Skrevet

Har gått i maaaaaaaange uker med vonde kynnere... Har 3 uker til termin nå, og har vel bare vent meg til tanken at jeg kommer til å ha vondt i tre uker til.. Hadde kynnere med første også. Med nr to hadde jeg og rikelig med kynnere, men de gjorde på ingen måte vondt. Denne gangen derimot er de riktig så vonde til tider. Ble sykemeldt pga masse kynnere og bekkenvondt i uke 42 -altså ca 13 uker siden nå..

Hang in there, for hver dag som går er det en dag mindre til det er over! :)

Skrevet

Ja, har mye av det her og. Venter nr 3, men det er leeeeeeeenge siden fødsl nr 2, så husker ikke så mye av hvordan det var da.. Har hatt mye kynnere de siste mnd, men da har de kommet og gått. De siste ukene har jeg hatt maserier/modningsrier flere kvelder/netter, da har de kommet ganske regelmessig og vært ganske sterke, har flere ganger trodd at NÅ starter det for alvor snart :o) Men har stoppet opp etter 6-7 timer, og ikke blitt mindre enn 9-10 minutter mlm hver.

Nå sitter jeg her igjen og puster og peser hvert 12-13 min, og lurer på om kanskje i natt blir natten!?! Var på føden på tirsdag, og ei sa der ho regnet med fødsel innen en uke, da det var (modnings)rieaktivitet på ctg-målingene, selv om de ikke var så sterke da. (målingene ble tatt gr blodtrykk, ikke fordi vi trodde fødsel var på gang)

Ca 3 uker igjen til termin, så det kan godt skje nå :o) Men siden det har stoppet opp så mange ganger før, tror jeg ikke helt det skjer nå heller, selv om det nå startet tidlig på dagen, mens det de andre gangene har startet utpå kveldinga. Må vel bare vente og se noen timer til. Men skal inrømme at det er spennende, og vanskelig å bedømme når jeg evt skal ringe Mannen, han har 4,5 timers kjøring før han kan være her, så det blir litt grubling ja ;o)

Skrevet

Åh, for et supert innlegg! Jeg har hatt masse vonde kynner flere dager på rad nå, og har helt panikk for hva det kan være. Hadde ikke no slikt første gang nei. Men da tror jeg jeg kan si at jeg har roet meg kraftig ned, takket være dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...