Frk.Winther Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Nå sitter jeg her å lurer på hva jeg egentlig skal si til legen min i morgen? Jeg vil bli gravid!!! Har brukt p-sprøyten i 3 år, sluttet for litt over 1 år siden og fikk min første mens igjen i august. Å hittil så har det ikke klaffet. Jeg ønsker veldig å bli gravid nå i 2011, selv om jeg vet at det ikke kan planlegges så veldig nøye. Så det jeg da vil prøve å hinte frem til er om jeg kan få pergotime. Er super nervøs for svaret jeg får. Iom at det er jo så mage der ute som har prøvd mye lengre enn meg er jeg redd jeg får et negativt svar. Til dere som ikke skjønner hastverket mitt så er det på grunn av skole. Om jeg skal begynne på skolen igjen til høsten eller " bli gravid". Noen som har erfaring eller råd?
Tieran Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Synes du skal si det akkurat som det er, jeg ) Fortell legen om både skole vs gravid og om p-sprøyte slutt osv osv. Dermed kan legen ta en helhetlig vurdering ang pergokur eller ikke. Har ingen erfaring ang pergo, men håper virkelig at du kan få den hjelpen du trenger! Masse lykke til i morgen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå