gulterkult Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Dere som har gjort dette før eller er ferdige med å amme for lenge siden... Når ble de evt kjipe og slappe? Har bare gått en uke uten å amme noe, trappet ned mot slutten, så det var bare morgen og kveld, max. Puppene ser foreløpig greie ut, men kan jeg forvente hengegreier snart? buhu...
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Når jeg sluttet med førstemann, så tok det en stund før de ble "slappe". Gikk ganske gradvis etter ammeslutt, hehe. I ett år etter ammingen, var puppene ganske små og dvaske...(nå gikk jeg ekstremt mye ned i vekt også da, så er nok en kombinasjon av dette!) Men plutselig etter dette året, strammet de seg opp, fyllte seg, å ble akkurat slik jeg hadde før graviditeten:) Nå ammer jeg igjen, å er veldig spent på hva som skjer denne gangen... Er ikke like optimistisk:P
Nat27 Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Mine ble aldri noen endring på etter forrige runde med amming. de ble faktisk bare bedre enn de var før svangerskapet! Ser ikke like lyst på det denne gangen, dessverre...
stearin Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Jeg merker klar forskjell på brystene nå enn før ammingen! Mine bryst er ihvertfall gått opp 1 til 2 str, men det har sammenheng med vektoppgangen. Etter at jeg sluttet å amme synes jeg brystene er blitt mindre og slappere, og det er 3 mnd siden jeg sluttet å amme. Tror de til slutt blir helt tomme på en måte og bare henger ned:P Jaja..
Hanna30 Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 Sånn en måned etter at jeg slutta kanskje.. Ble tommere og tommere liksom, og er blitt mindre og slappere enn før jeg ble gravid. Nå blir de ikke ømme eller opphovna når jeg har mensen engang, bare slappe hele tiden. Men kjenner flere som ikke har fått en nagativ forandring, så kan jo hende du også er heldig! Hehe, høres så ille ut når jeg leser over, det er ingen katastrofal forskjell da, men kunne godt tenke meg å ha tilbake de gamle brystene mine jeg (det gjelder flere kroppsdeler forresten)!
gulterkult Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2011 Uff, trist lesning! det går vel veien med oss alle! Uansett, takk for svar! Jeg er utålmodig og følger godt med i speilet, får vel bare håpe jeg ikke ser at de henger mer og mer, hehe. De har jo hvertfall blitt "utbrukt" til no nyttig...
Daydreamer 81 Skrevet 8. januar 2011 #8 Skrevet 8. januar 2011 Litt morro lesning dette ja. hehe litt slappis her også kan en si..Håper det strammes litt etter hvert.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. januar 2011 #9 Skrevet 8. januar 2011 Her er det slapp-pupp flere ganger om dagen, hahaha, kommer an på om de er fylte eller ikke! Så det kan jo bli interessant å se etter ammeslutt...men men, når jeg er ferdig med "produksjonen" kan det jo tenkes det blir en oppstramming eller ifylling ;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå