*sommerbris* Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Nå syns jeg dette går treegt. Jeg er jo vant til å ha laange sykluser, men siden jeg nå ar blitt "prøver", synes jeg at overkant av 4 mnd er liiitt lenge å vente. At jeg ikke bare kan få mensen nå...
vår første 19 mnd prøving Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 har det på akkurat samme måte er nå inne i 4 mnd uten mensen hadde sist mensen 5 september .. Men vi må ikke gi opp, man kan vist bli gravid før man rekker å få mensen man har EL før mensen kommer
*sommerbris* Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2011 Ja, vem vet når EL er liksom når man har slike driiiittlange sykluser Jeg hadde M sist 4.sept Men hører jo flere som har blitt gravide en eller annen gang i den lange tiden man venter på neste M. Så da er jo det lille håpet der ;o) Det som er litt "trist" er at symptomene jeg hadde i en uke er minsket en hel del... nå kjenner jeg bare at det stikker litt av og til i magen, litt oppblåst på ettermiddagene/kveldene, fryser.. men ellers ingenting spesielt som får meg til å tro jeg er gravid... Lurer egentlig litt på hvor langt man er på vei når man kan kjenne en "klump" i magen...?
vår første 19 mnd prøving Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Jeg aner ikke når jeg har EL eller om jeg i det hele tatt har det . har bare gått ut ifra at jeg har det siden det stikker i magen en gang hver måned og jeg får en del hvit utflod på det tidspunktet. Ja man hører hele tiden noen som plutselig blir gravid selvom de ikke har mensen , så et lite håp er jo der håper det gjelder for oss ! artig å endelig møte noen i samme situasjon som har gått så lenge uten mensen sånn som meg . 4 mnd det er drøyt lenge synes jeg.. Jeg har en del symptomer som kvalm, litt vondt i puppene faktisk! ,(har ikke hatt det før kun en gang når jeg var gravid men da mistet jeg i uke 5 eller 6.) ellers svinger humøret litt og jeg føler meg oppblåst. jeg kan ikke kjenne noen klump på min mage men har de siste månedene fått kul på magen selvom testen har vist negativ :S tok sist test for 5 uker siden .. hvordan klump har du på magen?
vår første 19 mnd prøving Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 ja kan tilføye at jeg faktisk har hatt menssmerter denne mnd, det har jeg ikke hatt siden jeg sluttet på p-pillene. Nå har jeg hatt menssmerter i 3 uker men ingen mens enda
*sommerbris* Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2011 Virker som om vi har ganske like "symptomer" ) Jeg lyrte bare egentlig på om man kan kjenne en klump i magen når man kommer litt ut i graviditeten eller om det ikke kjennes på den måten Har jo aldri vært gravid før, så lurer på mange rare ting ) Jeg kjenner ingenting i magen jeg altså
vår første 19 mnd prøving Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 ja tror man kjenner en klump i magen når livmoren begynner å vokse opp av bekkenet en veninne som er gravid sa at man kunne kjenne om man var gravid ved å kjenne på venstre side av magen rett ved livmor, vist man kjente litt hardt der så kunne det være graviditet vet ikke om det stemmer, men verdt å prøve
Happy87 Skrevet 7. januar 2011 #8 Skrevet 7. januar 2011 Ville bare si at jeg føler med dere.. Første pp gikk jeg tre mnd før første el og mensen kom to uker etter det.. Det var da 1.nov.. Har ventet siden da og endelig så har jeg el igjen nå Så da får jeg endelig en ikm dato og se frem til/grue meg til.. Da har syklusen min kortet ned med 30 dager så det er vertfall et positivt tegn.. Men er ikke veldig kult og bare få til to pp på 6mnd:(
vår første 19 mnd prøving Skrevet 7. januar 2011 #9 Skrevet 7. januar 2011 nei det skjønne jeg :/ dette er vell min 4 pp, har hatt mensen 3 ganger før den forsvant. håper jeg får mensen nå eller at jeg er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå