Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var det første møte med barselgruppen, og jeg ble ganske skuffa.. de andre var en god del år eldre en meg (jeg er 26), vi bor spredt, og jeg føler at jg har lite til felles med dem, annet en barn som født i løpet av høsten. Vi skal møtes engang i uken, men dette krever at man har bil.. og jeg har ikke lappen. Har lyst å bare droppe hele greia...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... vi har møttes en gang, og etter det, har vi stått på vent pga syke barn... Er ikke alltid lett å få til det man vil ;)

Skrevet

I min barselgruppe er jeg yngst... hun eldste er 9 år eldre enn meg.. og det tenker vi ikke på i det hele tatt....

vi sa vi skulle prøve å møtes en gang i uka, men tro meg, etterhvert komme det til å skeie ut litt... nå har det gått nesten 1 mnd siden vi møttes (har nok litt med jula å gjøre også)..

og vi bor på "landet" så noen i gruppa MÅ ha bil...

men du, har man ikke lyst til være med, så trenger man ikke det... det velger du heeelt selv ;-) flere som ikke ønsker å være med i barselgruppe ... men hadde jeg vært deg hadde jeg "prøvd" hvertfall en gang til før jeg hadde "gitt" meg...

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg ville ha gitt det et forsøk. Kanskje dere har mer til felles enn du tror? Alder synes jeg egentlig ikke spiller så stor rolle her. Men at dere vil møtes hver uke blir kanskje litt ofte? Vi har hatt en ganske velfungerende barselgruppe, med møte hver 14. dag. Synes egentlig det var passe. Og om du nå skulle finne ut at det absolutt ikke funker kan du jo prøve å få igang en privat barselgruppe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...