Gjest Mentha og ♥Keiseren♥ Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Noen som har noen gode tips for førstegangs melkespreng? Har akkurat fått melk (fødte for 3 dager siden) og nå er puppene så harde og varme at jeg ikke får gjort noe annet enn å ynke meg :/ Lillegutt klarer ikke lette nok på trykket til at det går vekk. Er dette normalt, og er det evt noe jeg kan gjøre med det? Blir veldig takknemlig for svar
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Melkespreng er ikke godt nei! Husker at jeg slet skikkelig med det de første ukene. Etter noen dager var det så vondt at jeg måtte sende mannen ut for å kjøpe pumpe. Noen klarer å legge på trykket selv når de står i dusjen, men jeg hadde ikke sjangs. Så for meg var pumpe redningen.
bella1980 Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Jeg ville tatt meg en lang og varm dusj, og prøvd å få i gang melken og massere ut så mye som mulig i dusjen. Det tok gjerne litt tid før melken kom i gang, men da kom det mye også. Det letnet i hvert fall på trykket for meg. Hvis dette ikke hjelper er det jo mulig å pumpe ut litt. Blir man alt for sprengt og ikke får ut melken så kan veien være kort til brystbetennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå