Spania09+11 Skrevet 6. januar 2011 #1 Del Skrevet 6. januar 2011 Er gravid 14+3 dager med mitt andre barn. For 14 dager siden fossblödde jeg, det var ródt og friskt blod (var sá kraftig at det förste jeg tenkte var at jeg hadde tisset pä meg). Var pá UL, fikk beskjed om at alt var i orden med den lille men at jeg mátte holde ro. Har fortsatt blódninger (men ná er det MYE mindre og mórkt / brunt). Var igjen pá UL for 4 dager siden og alt var fortsatt bare bra, men fikk beskjed om á vaere sengeliggende tiil 48 timer etter jeg har sluttet á bló Begynner á bli lei av á ligge i senga ná. Har noen andre opplevd blódninger i begynnelsen av 2. trimester? Varte det lenge? Hvor lenge kan jeg risikere á bli liggende? Hva kan det komme av? Hva er sjansene for at det gár bra / dárlig nár jeg er kommet til uke 14 og hjertelyd er pávist og ellers alt bra? Tusen takk pá forhánd for svar. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142751485-bl%C3%B6dninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ays73 Skrevet 6. januar 2011 #2 Del Skrevet 6. januar 2011 Hei Skjønner utrolig godt hvordan du har det. Hvis du leser mitt innlegg som heter: Livredd, noen med erfaring som kan hjelpe så ser du litt av min historikk. Jeg er 12+4 og hadde en kraftig blødning for 2 døgn siden. Hadde akk pustet litt lettet ut da siden jeg akk var hoppet over til 2.trimester. Eneste jeg fikk vite var at blødningene kommer fra morkaken. Legen skjønner ikke helt selv med tanke på mengden blod og klumper som jeg blødde nå sist, men så lenge alt er bra med nurket må jeg bare skyve alt unna bort og tenke at den hvertfall har det bra og vokser som bare det Så selvom jeg blør fra morkaken så får den hvertfall nok næring sånn det ser ut i dag ) Ønsker deg lykke til Ble ikke mange gode råd dette, men slapp av og prøv og ligg så mye som mulig til blødningene har gitt seg Lykke til videre og kjempe klem fra meg til deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142751485-bl%C3%B6dninger/#findComment-142752328 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania09+11 Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 7. januar 2011 Hei Ays, Takk for svar og har lest innlegget ditt. Kjenner meg igjen. Har selv vaert gjennom 5 UL i dette svangerskapet og fór UL er jeg sá nervós og tenker det vaerste. I dag morges hadde jeg blódd litt igjen og mannen min ble veldig nervós og ville til legevakta igjen. Men jeg tenker det er bedre og bare holde sengen og ikke flytte mye pá meg. Var gjennom en MA for tre ár siden og da kom det ikke noe blod ut, fant ut pá UL i uke 10 at det ikke var hjertelyd. Og med min nydelige datter som ná er 16 máneder hadde jeg blódninger i uke 5 og uke 12 og resten av svangerskapet gikk bra.... Sá jeg vet jo at ikke blódninger alltid trenger á bety det vaerste og noen ganger kan det utenkelige skje uten á ha hatt blódninger en gang. Men denne gangen har det vaert sá mye mer og vart sá mye lenger enn da jeg var gravid med min datter. Uansett tusen tusen takk for svar og lykke til videre!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142751485-bl%C3%B6dninger/#findComment-142753120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gulda Skrevet 7. januar 2011 #4 Del Skrevet 7. januar 2011 Blødde masse i 1.tri, og også 2-3 ganger i 2.tri, men ikke så mye. Men blødde masse i 1.tri. De visste ikke helt hva det var, men så ut som om det var blød i livmoren, og at det var der det kom fra. Var ikke farlig. Men fy, så skummelt! Var livredd i mange uker. Blødninger kan komme av mange ting. Sjansene for at det skal gå bra tross blødningene så lenge du har sett liv, er veldig bra så vidt jeg har fått med meg. Noen blør visst hele svangerskapet, og likevel går det bra. Håper du slipper å blø mer, og at du kan få lov til å nyte resten av svangerskapet! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142751485-bl%C3%B6dninger/#findComment-142753202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå