Gå til innhold

rare drømmer og symptomer i ett!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har drømt 2 netter at jeg tar en test og den plutselig viser positiv. jeg tar 3 tester til og alle er positive. drømte også at samboeren min stryker meg på magen og sier tenk at du er 19 uker på vei nå :) Drømte og at det plutselig rørte seg i magen :D rar drøm. har også drømt flere ganger at jeg får en liten jente. Noen andre med slike drømmer?

Har hatt menssmerter i 3 uker nå og i dag ble jeg plutselig kjempekvalm og måtte nesten spy og den høyre puppen er blitt litt øm.. Har og en del utflod, det kommer og går hele tiden :S Har ikke hatt mensen siden 5 september kan jeg være gravid fordeom?? Testet sist 5 desember, men da var den blendahvit. Er blitt spådd at jeg blir gravid nå i januar av Zassy :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ikke mens på 3 mnd, og ble plutselig gravid..

er helt normalt siden man har eggløsning før mens :)

så jeg vill tatt en test om jeg er deg :)

Skrevet

Det hørtes jo absolutt lovende ut da :o)

Har du mulighet til å ta en test hos legen eller noe?

Jeg kan drømme lignende, men det er i perioder hvor jeg er totalt opphengt i baby og alt som har med babyer å gjøre :o)

Jeg husker at jeg hadde mye spesielle drømmer de gangene jeg har vært gravid, men husker ikke hva jeg drømte..

Lykke til :o)

Skrevet

ojj det viste jeg ikke :S trodde jeg måtte få mensen før jeg kunne bli gravid :P har en test liggende på bade kanske jeg må mote meg opp til å ta den.. hvilke symptomer hadde du siden du testet ? jeg kjenner at jeg blir kjempelett irritert og varm! kvalmen begynte for noen dager siden men idag ble den intens, satt på bussen og trodde jeg skulle spy :S (tenkte det bare var noe jeg hadde spist) var det etter p-pille slutt at syklusen din ble tullete?

Skrevet

ja det rare er at vi har ikke prøvd de to siste månedene, har bare hatt sex når vi har hatt lyst :) og i jula hadde jeg "pause"

Skrevet

jeg har en test liggende på badet :) så spennende at du og har hatt slikte drømmer ! har ikke drømt så virkelig i prøveperioden før nå. drømmen kom natt til 1 januar :)

Skrevet

Har også hatt mange "gravid" drømmer. Faktisk i flere år:)) Den merkeligste må ha vært den der jeg høygravid faller fra himmelen og lander på et låvetak... tihi...

Skrevet

hehe litt av en drøm :P SKulle ønske testen viser positiv når jeg tester :)

Skrevet

Skal du teste i morgen tidlig? Kan jo hende du har en bitteliten spire i magen;o)

Jeg tror jeg skal teste i overimorgen hvis jeg ikke har fått M til da :P Jeg tror liksom ikke helt på at det GÅR AN at jeg kan bli gravid, så jeg tror nok testen er hvit som sneen:P Men har roet meg ned med det, så da er det bare å se fremover.. Meeen, den lille mini sjansen er jo der da ;o)

Skrevet

vet ikke om jeg skal teste imorgen eller om jeg skal vente å se om symptomene blir sterkere :P vist jeg er gravid så vil symptomene bli sterkere. Så spennende du må si ifra hva testen viser :) tror min og er blendahvit, men man vet aldri. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...