vår første 19 mnd prøving Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Har drømt 2 netter at jeg tar en test og den plutselig viser positiv. jeg tar 3 tester til og alle er positive. drømte også at samboeren min stryker meg på magen og sier tenk at du er 19 uker på vei nå Drømte og at det plutselig rørte seg i magen rar drøm. har også drømt flere ganger at jeg får en liten jente. Noen andre med slike drømmer? Har hatt menssmerter i 3 uker nå og i dag ble jeg plutselig kjempekvalm og måtte nesten spy og den høyre puppen er blitt litt øm.. Har og en del utflod, det kommer og går hele tiden :S Har ikke hatt mensen siden 5 september kan jeg være gravid fordeom?? Testet sist 5 desember, men da var den blendahvit. Er blitt spådd at jeg blir gravid nå i januar av Zassy
ønsker * magetroll <3 Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 jeg hadde ikke mens på 3 mnd, og ble plutselig gravid.. er helt normalt siden man har eggløsning før mens så jeg vill tatt en test om jeg er deg
Tieran Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Det hørtes jo absolutt lovende ut da ) Har du mulighet til å ta en test hos legen eller noe? Jeg kan drømme lignende, men det er i perioder hvor jeg er totalt opphengt i baby og alt som har med babyer å gjøre ) Jeg husker at jeg hadde mye spesielle drømmer de gangene jeg har vært gravid, men husker ikke hva jeg drømte.. Lykke til )
vår første 19 mnd prøving Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2011 ojj det viste jeg ikke :S trodde jeg måtte få mensen før jeg kunne bli gravid har en test liggende på bade kanske jeg må mote meg opp til å ta den.. hvilke symptomer hadde du siden du testet ? jeg kjenner at jeg blir kjempelett irritert og varm! kvalmen begynte for noen dager siden men idag ble den intens, satt på bussen og trodde jeg skulle spy :S (tenkte det bare var noe jeg hadde spist) var det etter p-pille slutt at syklusen din ble tullete?
vår første 19 mnd prøving Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2011 ja det rare er at vi har ikke prøvd de to siste månedene, har bare hatt sex når vi har hatt lyst og i jula hadde jeg "pause"
vår første 19 mnd prøving Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2011 jeg har en test liggende på badet så spennende at du og har hatt slikte drømmer ! har ikke drømt så virkelig i prøveperioden før nå. drømmen kom natt til 1 januar
*sommerbris* Skrevet 6. januar 2011 #7 Skrevet 6. januar 2011 Har også hatt mange "gravid" drømmer. Faktisk i flere år:)) Den merkeligste må ha vært den der jeg høygravid faller fra himmelen og lander på et låvetak... tihi...
vår første 19 mnd prøving Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2011 hehe litt av en drøm SKulle ønske testen viser positiv når jeg tester
*sommerbris* Skrevet 6. januar 2011 #9 Skrevet 6. januar 2011 Skal du teste i morgen tidlig? Kan jo hende du har en bitteliten spire i magen;o) Jeg tror jeg skal teste i overimorgen hvis jeg ikke har fått M til da Jeg tror liksom ikke helt på at det GÅR AN at jeg kan bli gravid, så jeg tror nok testen er hvit som sneen:P Men har roet meg ned med det, så da er det bare å se fremover.. Meeen, den lille mini sjansen er jo der da ;o)
vår første 19 mnd prøving Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #10 Skrevet 6. januar 2011 vet ikke om jeg skal teste imorgen eller om jeg skal vente å se om symptomene blir sterkere vist jeg er gravid så vil symptomene bli sterkere. Så spennende du må si ifra hva testen viser tror min og er blendahvit, men man vet aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå