Gå til innhold

Til dere som bruker / har brukt Hausken, kan dere se hit?

Anbefalte innlegg

Gjest En i 2011?

Hei!

Jeg har lest litt rundt på nettet ang Hausken og synes han får mye skryt.

Men det jeg legger merke til, er at mange ikke er helt fornøyd med kontordamen.

Etter det jeg har lest, er det mange som har ringt og snakket med henne, og sitter igjen etterpå med nesten like mange spørsmål, som før de ringte. Hun er vist ikke så flink til å gi i fra seg sikkelige svar.

Hvordan er deres erfaring?

Jeg har vært borti Hausken før, men det var før hun begynte. Når en da ringte, så var det sjelden noen tok telefonen, men da ringte de alltid opp igjen innen kort tid.Da fikk en svar på det man lurte på og ofte litt til.

Har dere fått snakke med en sykepleier når dere har ringt?

Er det bedre å sende mail?

Fortsetter under...

Hei.

Vi var veldig fornøyd med Hausken. Kan ikke si jeg kjenner meg igjen i det du beskriver ovenfor. Når jeg har ringt ned dit har jeg alltid fått snakke med en sykepleier om det jeg lurte på. Ikke nødvendigvis når jeg ringte, men de har alltid ringt meg tilbake senere på dagen.

Det kommer nok litt an på hva du lurer på, men jeg har som sagt alltid fått kontakt på telefon og fått den hjelpen jeg har trengt.

Lykke til!

Heisan.

Man må huske på at kontordamen/resepsjonisten er akkurat det, ikke en sykepleier/lege og hun har heller ikke innsikt i journalene, i alle fall ikke på direkten.

Når jeg ringer spør jeg alltid om å få snakke med en av sykepleierne - slik er det ved de fleste klinikker, privat og offentlig. Ved Hausken er de flinke til å ringe tilbake hvis de ikke er tilgjengelige, og gjør det ofte ganske raskt. Eneste grunnen til at det av og til blir litt slitsomt for meg er fordi jeg har en arbeidsdag med mange møter, og kan ikke alltid ta telefonen når den ringer - da blir det ofte litt ringing frem og tilbake før jeg får svar på ting - men det er jo ikke klinikken sin feil.

Mail er ikke det beste - de har mye mer fokus på å besvare telefonsamtaler. Jeg har brukt mail etter at telefonen er stengt ved et par anledninger (når jeg har vært desperat), men vil ikke anbefale det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...