Gå til innhold

ODENWALDER MINI DUNPOSE..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har denne? Er det vits i å kjøpe inn eller blir den lite brukt?

Tenker at den ikke blir brukt så lenge siden den er så liten.. og ellers bare i bilstolen.. (??) men går vel å bruke den som vognpose også den første tiden? Eller er den for tynn for vognen? hmmm.. ble mange spørsmål her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den ikke... :)

Jeg kan kun svare for meg selv, men jeg ville hatt en bilstolpose som kun brukes i bilstolen. Det er fordi jeg vil se på det som ett evig styr og få den av og på bilstolen hele tiden :/

Har bestilt bilstolpose fra going og den er slik at man kan ta av den øverste delen hvis været er for varmt. Og da slipper man og demontere alle seler hele tiden.

Men som sakt, dette er mitt synspungt :)

Lykke til med valget ;)

Skrevet

Hei :) Jeg har kjöpt denne, og den holder til -10 grader, kan brukes både i bilstol og vogn. Det som er så genialt med denne er at den er liten, men fortsatt stor nok til nyfödt +++ De andre voksiposene er så store at hun ville druknet i disse den förste tiden. Så vi kjöper en ny til hösten som er stor og fin. Har bare hört masse positivt om disse posene :)

Skrevet

Jeg brukte den med førstemann:) Genial!!! Hun er sommerbarn, så vi brukte den fra hun var en ca 4-7 mnd. Brukte den myyye! Slipper du vinterdress, vi brukte bare en jakke pluss lue selvsagt. Snuppa var god og varm i bilen og under transport. Verdt sine 500 kr:)))

Skal selvsagt bruke den med andremann også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...