Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har PCOS og har aldri hatt regelmessig menstruasjon. Jeg prøvde å bli gravid i 3,5 år før det gikk første gang. Og da gjorde jeg som jeg har gjort de andre to gangene. Jeg kuttet karbohydratene! Jeg vet det er fokus på dette nå, men jeg ville aldri trodd det var så effektivt dersom jeg ikke hadde opplevd det ved alle mine graviditeter. I tillegg fikk jeg en helt annen energi og har aldri følt meg friskere.

Jeg kan ha vært uten menstruasjon i opp mot ett år. Jeg kutter karbohydratene og 10 dager senere er mensen der. Neste syklus har jeg to ganger blitt gravid. Utrolig, men sant.

Jeg slet også med store leddsmerter i et halvt år. Ingen lege fant ut hva det var. Jeg ble tipset gjennom boka av Dr.Hexeberg, bli frisk med lavkarbo, om at dette kunne komme fra for mye karbohydrater. Jeg hadde hatt enorme smerter døgnet rundt. Jeg kuttet karbohydratene igjen, 4 dager senere var jeg kvitt alt! Og ble i tillegg gravid. En hofte jeg hadde betennelse i 3 år etter den første fødselen forsvant også.

Jeg håper at dere er mange som vil forsøke dette. Jeg er sikker på det hadde vist resultater. Lykke til!!

Fortsetter under...

Åh, for en oppmuntrende lesning så her på kveldskanten :)

Skal sannelig prøve en gang for alle å kutte de ut og se om det lykkes for meg også... Har veeeeldig uregelmessig mens, sist var i 2009... Er også plaget med leddsmerter, noe jeg har vært i tre-fire år nå... Har det ikke så verst nå, blir så mye bedre med trening og aktivitet... Men det hadde jo vært deilig å være smertefri hele tiden ja :))

Takk for at du deler :))

Så flott at du blir motivert! For det trenger en. Jeg gikk mange runder før jeg kom i gang. Du må sette deg en startdato. Handle inn alt du kan spise og begynn en mandag. Bestem deg for at du skal prøve dette i minst to måneder. Når en først er i gang går det så mye lettere enn når en bare tenker på det.

Ved å stabilisere blodsukkeret og hindre insulinresistens skjer det noe med hormonene umiddelbart. For det første renner kiloene av og som sagt menstruasjonen kommer. Fasinerende når det faktisk skjer:-)

Tvi tvi til deg. Gå for det og skulle det ikke fungere er det jo bare å slutte med det;-) Men jeg er overbevist om at alt faller på plass!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...