Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...min sover nesten 20 timer i døgnet ( 5 dgr gammel nå). Hun er kun våken når hun er sulten, pluss et par timer midt på natta... Normalt?!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er helt normalt ja :)

min er 3 uker gammel og sover nesten like mye fortsatt :)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Det er normalt er jeg blitt fortalt:) Min er mye våken på natta og har urolige perioder i løpet av døgnet. Mitt nurk sovna ikke før kl 7 i dag tidlig... da fikk jeg sove 3 timer før det var påan igjen:)

Så høres litt deilig ut spør du meg;) Men det kan endre seg da, vår er 3 uker og har hatt forskjellige sovemønstre siden 7 dager gammel.;)

• 8 måneder senere...
Skrevet

Her sover baby mer enn 20 timer per døgn, er kun våken når han er sulten, og da steller jeg han. Han er nå 12 dager.

Skrevet

Her er det også ca 20 timer søvn i døgnet :-) Heldigvis for oss er våkentiden på dag og kveldstid.

• 2 uker senere...
Skrevet

hei

var baby er 26 dager og spiser hver 2.5 eller 3 time, men noen ganger spiser hun i 15 min, og andre ganger kan hun holde pa i 2 timer. hun bruker jo da puppen til smukk.

Det er vnskelig og fa henne til og sove pa dagtid, sa vi har mátte ta inn vognen, hun sover kun der

i natt var hun voken fra 4-7 og kl 8 voknet var andre prinsesse sa ja er sliten, hun har litt vondt i magen ser jeg

• 2 uker senere...
Skrevet

Min gutt sover 2-3 timer i strekk på dagtid... Våken kanskje 1time etter pupping før han sovner.. På kvelden kan han være våken i opptil 4 timer!!! Han er 3 uker forresten!!! Er også vanskelig å få han til å sove til natta!!

Skrevet

Min gutt er 2 mnd idag <3 og han sover mye. Han er mett og fornøyd, legger godt på seg og jeg har ingen betenkeligheter med søvnen. Han sover fra 20.30 på kvelden, vi legger han i senga si da etter kveldsstell, og sover til vi skal legge oss, jeg tar han opp da mens han sover for påfyll og legger han rett tilbake i senga si, han sover gjennom hele greia. Så våkner han enten 03.30 eller 05 alt etter hvor sent vi la oss og får pupp, sover så videre til rundt 06, er da våken til rundt 07.30 før han igjen sover en time, får pupp og så sover han fort i 3-4 timer før neste våkenperiode som aldri varer mer enn 1 time +/-. Han sover når vi spiser middag på ettermiddag, han sover omtrent til kveldsstellet han og så er det jo leggetid igjen.

Men jeg synes det er godt, for storesøstra var ikke sånn ;))

Skrevet

Min gutt er 2 mnd idag <3 og han sover mye. Han er mett og fornøyd, legger godt på seg og jeg har ingen betenkeligheter med søvnen. Han sover fra 20.30 på kvelden, vi legger han i senga si da etter kveldsstell, og sover til vi skal legge oss, jeg tar han opp da mens han sover for påfyll og legger han rett tilbake i senga si, han sover gjennom hele greia. Så våkner han enten 03.30 eller 05 alt etter hvor sent vi la oss og får pupp, sover så videre til rundt 06, er da våken til rundt 07.30 før han igjen sover en time, får pupp og så sover han fort i 3-4 timer før neste våkenperiode som aldri varer mer enn 1 time +/-. Han sover når vi spiser middag på ettermiddag, han sover omtrent til kveldsstellet han og så er det jo leggetid igjen.

Men jeg synes det er godt, for storesøstra var ikke sånn ;))

Rettelse, han er 1 mnd. idag!! :-O Ikke 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...