Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, kommer innom og kikker hvordan det går på forumet her. Har enda ikke hatt prøverør. selv om jeg tror vi går denne veien når vi skal prøve og få en søster eller bror til jenta vår. Vi har fått konstantert dårlig sædkvalitet, i 2009 fikk vi plass på Haugesund sykehus under vente tiden ble jenta unnfanget :-) helt fantastisk! Nå lurer vi på å gå til hausken iogmed at vente tida på offentlig er lang. Men vi lurte på om noen har erfaring fra klinikk i Danmark eller Sverige? Der er det vel billigere? Får man sette inn flere befruktet egg i utlandet enn her hjemme?

Fortsetter under...

Hei Lillegull, vi fikk henvisning til Danmark (en klinikk som heter Ciconia - se www.ciconia.dk, og det er ingen ventetid der - men koster vanvittig mye mer enn det offentlige i Norge. Vi regnet rundt 70.000 for en "pakkeløsning på totalt 3 forsøk", så billigere er det ikke!

Vi sjekket dette i sommer, og endte med å søke i Norge. Søkte i juli, og er igang nå i januar - det tok oss 5 måneder før vi begynte på "medisiner", og det blir 6 måneder før vi er inne og høster egg/setter inn etc.

CFC - Copenhagen Fertility Center her :o)

Kan absolutt anbefales!!! Riksen kunne ikke hjelpe min mann og meg, de gav oss rett og slett opp! Hos CFC var det noe helt annet: Ble gravid på begge innsettingene der; opplevde en MA i 8. uke på den første, men fikk en nydelig sønn på den andre :o)

Er nå i gang med søskenforsøk - på CFC selvfølgelig :o)

Se linken for priser og nærmere informasjon: http://www.copenhagenfertilitycenter.com/

Både 2 og 3 egg settes inn :o)

Lykke til!

Signerer!

Er veldig fornøyd med CFC, både med personalet og resultatet. Fikk satt inn 2 egg pga at jeg er 35 og det ble full klaff fra første forsøk! 12 uker på vei nå :)

"Pakke" (3 forsøk) kostet ca 41000 NOK men medisiner kommer i tillegg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...