Gå til innhold

Hvor får man kjøpt dobbeldyne? Både vinter (dun) og sommer? Og hva må man regne med å betale for et sengesett?

Anbefalte innlegg

Har lett litt på nettet nå, men det er jo nesten ingen som fører dobbeltdyner. Virker heller ikke som om "vanlige" butikker har sengesett til slike dyner. Alle jeg har sett har kostet 1000 kr eller mer.

Har noen gode råd om butikker å dele?

Fortsetter under...

min dobbel dyne kostet nesten 1000 kr,. for flere år tilbake,.

sengetøy koster alt fra 3-500 kr,.

jeg syns ikke slik dyne var noe når jeg fikk meg samboer,. vi kjøpte enkel dyner igjen,.

Vi har dobbeldyne fra ikea og er veldig fornøyd med den. Den kan man lett kneppe av det øverste laget på og blir en lett sommerdyne. Den en god og varm på vinteren også.

Jeg elsker den store dynen min og kommer aldri til å gå tilbake til enkeldyne. Det er god plass til begge :)

Men jeg vet ikke pris for vi fikk den i gave og har fått så mange sengetrekk i gave også.. Men lillsesøsteren til min mann kjøpte sengetrekk til oss og hun bruker ikke mange pengene på gaver så de kan ikke være så veldig dyre.

Annonse

Jeg kjøpte dobbeldyna til høie, dundyne. Den kostet 3000kr, men det er verdt alle pengene. Sikkert lurt å se på salg.

Jeg har fått sengesett til 199,- gjelder bare å se etter på tilbud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...