Pumba78 Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Jeg må levere to prøver fra snuppa i morgen, men husker ikke om de må være fra to forskjellige bleier? Og hvor fersk må den være? Må den i kjøleskapet?...
Tulipan2010 Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Hvorfor skal du levere avføringsprøve? Bare spør fordi gutten min har hatt diaré og ofte avføring i over en uke.
Pumba78 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2011 Mer flytende avføring enn vanlig, oftere enn vanlig, blod i den 3 ganger i går. Var vel blodet som gjør legen bekymret tror jeg.
hedgechok Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Vi måtte levere en slik prøve og. Da måtte den stå i kjøleskapet frem til den skulle leveres. Hadde samme symptomer, men de fant ikke ut av det.. Det var mistanke at babys har melkproteinallergi:( Da måtte jeg slutte å amme og gå over til Althera.
hedgechok Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Morsmelk erstatning som ikke inneholder melkeprotein
Pumba78 Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2011 Prøven er levert. Ikke mer blod i avføringen så håper det bare var en liten infeksjon. Det rare er at hun har begynt å hyle sånn samtidig, men virker som hun bare er overtrøtt og nekter plent å sove! Tok 4 timer å få henne til å sove i går, og nå har hun mer eller mindre hylt fra klokka 16....
kinaputten Skrevet 7. januar 2011 #8 Skrevet 7. januar 2011 jeg har strevd i det siste med å få mini til å sovne før midnatt selvom han har vært sååååå trett. Men igår la jeg meg med han i senga vår kl 8.30 og ammet. mini sovnet etterpå, jeg snek meg but av senga, ordnet en varmeflaske til moses kurven hannes og en halv time etterpå la jeg han over i sin varme kurv. funket veldig bra og vi stod opp klokka 9 først idag. ingen hyling i løpet av natta. nå har han sovnet på fanget mitt og jeg skal snike han opp på soverommet. håper det går bedre med jenta di og at det ikke er noe alvorlig.
Pumba78 Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 8. januar 2011 Takk tak, håper jo det. Når hun først sovner er hun jo flink, sov 8 timer i strekk! Auuu i puppene men herlig.... Varmeflaske er sikkert lurt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå