Gå til innhold

Stakk i underlivet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 37+1 i dag, og skulle ut av bilen. Tok ut ene foten og satte vekta på den, og kjentes ut som noen stakk en strikkepinne oppi underlivet. Var kjempe vondt. Hatt masse nedpress og bekkenvondt etter den opplevelsen.

Hva kan det være?? Vet at jeg har nesten 1 cm åpning. Kan det være livmortappen som åpna seg mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt på denne jeg..

for jeg kjenner også den smerten..

men her kommer den oftest flere ganger... i løpet av noen minutter kommer det kanskje 5-6 sånne "stikk" også kan det være rolig før det begynner igjen..

men nå har det vært borte i flere dager helt til i dag.. da kom det tilbake..

Skrevet

aner ikke hva det kan være, men jeg kjenner også at det stikker på samme måte når jeg står oppreist .

er det noen andre som vet hva det er?

Skrevet

er det ikke fødsel på gang om man har 1cm åpning.

Har det ikke begynt å åpne seg da?

Hvor lenge kan man gå med 1cm åpning?

Har du lenge igjen til termin?

Skrevet

jeg hadde sånn stikk idag morges.

Tror d er bekkenet som jobber.

Skrevet

Vil vel ikke si at det er fødsel på gang..har ikke rier. Bare kynnere og nedpress. Er vel en modnings greie tror jeg. Men lurer fortsatt på hva den stikkingen kan være. Håper det er noen erfarne damer som vet det kanskje?:)

Skrevet

Jeghar termin 29 januar :)

Skrevet

jeg har egentlig slått meg litt til ro med at det sikkert bare er babyen som treffer noen nerver eller noe.. for det kan kjennes litt sånn ut til tider synes jeg.. men vet jo ikke jeg heller.. merkelige greier..

hos meg er det også mest når jeg står eller sitter oppreist.. tror aldri jeg har kjendt det når jeg ligger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...