Gå til innhold

Å herrejemini så trøtt en sku være da...!!??

Anbefalte innlegg

Fikk sove fram til 9.30 idag, leverte snuppa i bhg, dro hjem og slappa av et par timer, fysioterapi kl 13.50 der jeg faktisk SOVNA(!!!) en halvtime.... kom hjem og sov en halvtime til..

ah, blir jo bare trøttere og trøttere dess lengre jeg blir på vei jo... :-o

ca 12+3 idag......

flere som er stuuuuptrøtt??

Fortsetter under...

I know...! Jeg er også helt utmattet, sover og hviler med enhver sjanse. De første 3,5 månedene sov jeg lett 12timer hver natt, og minst 10. Det har blitt bittelitt bedre etterhvert da, men er fortsatt såååå sliten. Er forresten 22 uker på vei.

Det er bra det er flere som er så trette:P Jeg sover i økter, 4-5 timer nå og da... veldig slitsomt om natten ! Sover kanskje 3 timer så våkner jeg, og er oppe ett par timer før jeg sover noen timer til. Etter middag eller senere på kvelden i 20 tiden bare sovner jeg på sofaen. Mannen min pleier å si til de andre barna at nå har mamma sin vanlige power nap så vi må finne på noe annet ;)

Jeg er så glad for at jeg har en så omtenksom mann som jeg har, og døtre :) De er så forståelsesfulle og omtenksomme :)

Håper denne trettheten snart avtar litt ja :)

Er 12+4 i dag jeg

Jaaaaa... jeg er så utrolig trøtt!!

Igår kveld gråt jeg sikkert en time fordi jeg syntes så synd på meg selv fordi jeg er sååå trøtt og kvalm hele tiden, la meg vid 21-tiden, men sovnet selvfølgelig ikke på noen timer, men holdt meg i sengen iaf. Så våkner jeg alltid vid 2-tiden på natten og våkner så hver time frem til ca 06-07.

Idag skulle jeg for første gangen på lenge levere lillan i barnehagen, så mannen min dro på jobb tidlig. Hun vekket meg vid 9 tiden så her..

- mamma, jeg må kaste opp, varpå jeg fløy opp ur sengen og inn med henne på badet, hvor jeg nesten kastet opp selv. Stakkers liten, hadde fått omgangssyke! Oppå min Hyperemesis! He, he, fantastisk kombinasjon ikke sant,.. må prøve å le litt her..

Etter en stund så la vi oss i sengen begge to og sov sikkert 3 timer - og nå, ca 4 timer senere, er jeg nære å sovne igjen!!!

Ja, hva skal man gjøre... stakkars oss ;)

Uff og uff Anna!! :( Høres virkelig ikke ut som en fin dag nei... :/

Var jo på svangerskapskontroll idag og ble faktisk satt fram 3 uker!!! ;) Trodde ihvertfall at trøtthet skulle begynne å forsvinne når en nærmer seg 16 uker da meeeeeen neiiiiida....... :/

Kjennes jo neste ut som om at jeg har influensa i kroppen jo! skjelver jo i hele kroppen! :'(

men men..... :) Bare 24 uker igjen! :P

Annonse

Åååå, jeg kjenner meg igjen.

Synes det blir tyngre og tyngre å komme seg på jobb.

Er 17 uker jeg nå da og kvalmen er iallefall for det meste borte.

Influensafølelsen kjener jeg tydelig igejn. Den sitter i kroppen med en gang jeg blir litt sliten. Jeg tror jeg var sykemeldt den uka du er i nå, da var jeg jo helt utmattet.

Gikk gjennom en ny slik periode etter MYE jobbing i uka før jul og romjula, hvor jeg ikke engang orket å dusje mellom tirsdag og nyttårsaften:) Jeg sov og sov og klarte omtrent ikke stå på bena.

Håper du kommer deg fort og at formen stiger:)

Kult å bli satt hele TRE uker frem!! Det er lang tid:)

Trultemora, Knerten & Derten<3: Det var definitivt en av de dagene som gjerne får gå i glemmeboken så fort som mulig! :)

Tenk å bli satt frem 3 uker! Gratulerer!! Men det minsker jo det håpet vi har om at trettheten skal gå over snart da.. ;) Jeg er fortsatt bare i uke 13..

Gi beskjed når den forsvinner og energin kommer tilbake!! Venter med spenning. :)

Ja, jeg tar de tre ukene med en liten klype salt enda da, skal til jordmor neste uke og så er det jo sendt henvisning til gynekolog som skal ta UL :)

Håper bare at gynekologen sier det samme! :) For det hadde vært skikkelig kjipt å bli satt tilbake 3 uker igjen ja! :P

Venter med spenning ang energien jeg og ja.... :/ herregud, kollapser jo nesten til tider! Ikke søren om jeg kan ha planer om å gjøre mer enn en ting daglig nei! Da tror jeg nesten ikke at jeg har muligheten til å ta vare på dattern min når jeg kommer hjem nei.... :) hehe... :) Har 2 fysiotimer og 1 jordmortime neste uke, heldigvis på forskjellige dager! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...