Panda'n Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Hadde tak i magen som var regelmessige i ca 2 timer, men så dabbet det av... Hadde et lite håp om at det kunne være rier på gang. Vil ha vondt nå!
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Langt på vei da Panda`n? *Sender deg føde rier i tankene* :0)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Sikkert modningsrier da. Og de hjelper deg jo videre:)
<3 duracellkanin <3 Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 da er vi to ja.. nå GLEEEEDER jeg meg til smertene kommer!! de skal taes i mot med stooor takk!!!! håper vi får litt fødestøv fra noen her da
gotchi87 Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Vi er visst 3 (eller 4 med min samboer som gleder seg like mye som meg, om ikke mer) der gitt!! Jeg skal le når jeg får skikkelig vondt og når de kommer regelmessig! Jeg sender ifra meg litt støv og håper noen sender meg en hel pose tilbake Lykke til damer!!!
Panda'n Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2011 Jeg er 38+3 i dag. Har født 2 ganger før, og da fødte jeg på 38+4 begge gangene. Det murrer og strammer seg nesten hele tida nå. Legen sa på onsdag at jeg var nesten helt moden. Skal få 3. modningsakupunkturen i morgen, så da får vi se. Vanskelig dette her, og gå og vente. Vil bli ferdig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå