Lossie Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 har hatt 4 x modningsakupunktur uten å kjenne ubehag. idag ville akupunktøren sette noen "kraftige nåler" som hun sa. ble skikkelig uvel, kvalm og kaldsvettet. det gikk over etterpå. noen som har opplevd dette? det var ikke så behagelig, men kanskje tyder det på at jeg responderer bra på behandlingen
ungmortil3 Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Det er veldig veldig typisk og bli litt uvell og slapp . Er veldig mange akupunktører som er flinke til å informere om det også. Det er som oftest til de første behandlingene man får slike bivirkninger, men om du har fått litt ekstra med nåler idag så er det ikke så rart at du føler deg slik . Åja, det er igrunn et veldig godt tegn .
Gulljente+gullgutt Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Ved forrige barn fikk jeg modningsaku flere ganger uten at jeg tror det hjalp. 10 dager over tiden fødte jeg. Under fødselen ble det og satt nåler, og da ble jeg akutt kvalm og spydde.... så ikke vet jeg.
Lossie Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2011 Ok, takk for svar:-) jeg ser det er ulike oppfatninger om akupunktur, men tok det før forrige fødsel og den var rask og effektiv så da tør jeg ikke la være i frykt for treg fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå