Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Vil bare tipse alle om å sjekke pakkene nøye i butikken, jeg har to ganger nå fått pakker som var hull i (etter at de som pakker dem ut har skjært opp plasten den er innpakket i). Hullene er så ørsmå at de er vanskelige å se, og jeg fikk med meg hjem en med et stort hull i uten at det rant noe i posen, så jeg hadde ikke nødvendigvis oppdaget det hvis jeg ikke hadde klemt på pakken. Så nå klemmer jeg på pakken før jeg kjøper den ;-) Ga beskjed til butikkeieren, samt sendte mail til Nestlè og fikk faktisk en telefon fra dem i dag, jeg skulle få gavekort i posten weee :-p Jeg benyttet samtidig anledningen til å spørre angående Nan 1 og 2 som det har vært en del diskusjon om her inne, men jeg lager en egen tråd om det.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Mener ikke å mase, lurer bare på om dere har fått med dere dette, synes det var litt skummelt, så vil at flest mulig får vite det :-)
Hanna30 Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Har aldri vært utsatt for det, men skal sjekke heretter! Tusen takk for info!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå