Gå til innhold

Ordinær ul blei mareritt:-(

*anki *

Anbefalte innlegg

Mareritt blei virkelighet. Var på ordinær ul idag og der fant de en død baby. Ca 17 veke stor. Altså hadde den dødd for ca en uke siden. Det e så urettferdig og meiningslaust. Denne gangen skulle det gå bra... Er no på sykehus for å sette igang fødsel. Surrealistisk! Eksisterer litt på utsiden av meg selv. De tar masse prøver av meg og skal ta av babyen når den kommer. Gruer meg til hele prosessen. Var ikke klar for fødsel no... Så har lyst å spole hele dagen tilbake og våkne fra dette marerittet... Skriver mer når jeg er hjemme igjen!

Fortsetter under...

Fy fader så jævl...urettferdig det skal være for noen.

Har lest litt om deg nå og da, og var så glad på dine vegne, alt virket jo så bra denne gangen.

Hva skal man si, bortsett fra at du har min dypeste medfølelse og sympati.

Håper du klarer å lande med begge bena igjen, slike runder tar skikkelig på.

Håper du får masse støtte og oppbakking.

Mine varmeste klemmer til deg!!

Kjære kjære Ankie`n min......hva er det jeg leser......

Nå renner tårene for deg og den lille vennen min:/ Livet er virkelig ekstra hardt for noen, det har blitt mange nok prøvelser for dere.....

Vil bare komme og holde rundt deg, gråte sammen med deg og gi deg mange tusen trøste klemmer......

Du er i mine tanker skal du vite

Mange varme klemmer fra meg

Nei og nei og nei, kjære kjære anki........... Ord blir fattige, jeg er nummen i fingrene og har frysninger på ryggen. Er bare så rått og urettferdig at det ikke finnes ord. Også på ordinær UL da, huff!

Vi som skulle holde hverandre i hendene frem til sommeren, holder deg fortsatt i hånden for å trøste jeg, sender varme trøsteklemmer. Hold on, dette var tøft...

Klem Cecilie

Annonse

NÅ står alle hårene på kroppen her og jeg gråter for dere kjære Anki.... Dette var virkelig IKKE det jeg hadde håpet på å lese og jeg skulle ønske jeg kunne være der for deg og trøste og klemme.....

Huff..... dere har min dypeste medfølelse og jeg tenner et lys for dere og lille gullet som ikke fikk lov å smake på livet.

Stoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor klem fra Marit

Å Herreguuud. Kjære deg så fælt!!! Finner ikke ord. Satt akkurat og skrev til deg på tråden min i sted om at jeg ønsket deg lykke til idag, så ser jeg dette etter at det ble lagret.

Jeg har så utrolig vondt av deg nå. Tårene renner og som Marit skriver at hårene reiser seg på kroppen min.

Dette er så urettferdig som det kan bli!!!

Sender deg mange tusen trøsteklemmer selv om jeg vet at det ikke hjelper deg noen ting.

Mange gode klemmer fra Cathrine.

Kjære, kjære anki-vennen min....

Jeg sitter her og strigråter på dine vegne nå, dette var ett tøft og altfor hardt slag, jeg er fryktelig lei meg på dine vegne! Jeg har rett og slett ikke ord akkurat nå, dette var rett og slett for jævlig!!! Håper du blir tatt ekstra godt hånd om av helsepersonell og familien din nå både fysisk og psykisk, for det tror jeg du virkelig trenger nå...

Må bare gi deg en stoooooooooooooooooooor varm-trøste-klemme-på-kondolanse-klem, vi/jeg er her for deg!!!

Klem fra Monica...

Annonse

Jeg har fulgt med deg, og dette var skrekkelig trist. Har ikke ord, annet enn å si at da jeg leste innlegget ditt traff det meg rett i magen.

Håper du og mannen klarer å ta vare på hverandre oppi dette og at dere også har andre som kan støtte dere.

Sender varme tanker.

Klemmer til deg

M

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...