Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noe slags kølapp-system hos deg jeg har gått glipp av??? "Alle andre" blir gravide, men her sitter jeg - like barnløs som da jeg (vi) startet å prøve i januar -06. Det synes jeg er lenge nok. Så jeg synes ikke det er det minste frekt eller uhøflig hvis jeg bare minner deg på at her er jeg, og jeg er veldig klar for besøk av deg!

Og hvis det er sånn at man må trekke kølapp, så trekker jeg herved en lapp for meg selv og en lapp for alle de andre prøverne her inne, også håper jeg at 2011 er året du velger å besøke oss!

Tusen takk for oppmerksomheten!

P.S! Du skal slippe og komme med en fiks ferdig baby til hver - vi nøyer oss med positiv graviditetstest og kan bære fram babyen selv. Vi er greie sånn. Takk igjen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142749842-kj%C3%A6re-kj%C3%A6re-storken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nydelig innlegg kjære deg! Selv om jeg i alle år har sagt jeg vil ha en ferdig tenåring... merkelig nok forandret tankene seg da jeg møtte min mann :) Nå vil jeg veldig gjerne se en positiv test og bære frem selv ja :)

Tenk at det faktisk ikke er menneskerett å få barn - enig - det burde det vært, helt klart!!!

Slipper deg glatt foran i køen også!!

Flott Tingeling! Jeg stiller meg i kø. Vi er prøvere siden 2005, så vi krysser fingrene for at Storken kommer på besøk hos oss også. Syns liksom det virkelig på tide!!!!!!!!!!! Vi får heie på hverandre. Jeg ønsker at alle som har prøvd tidligere, får positiv test neste gang og kan glede seg over et 2011 barn:-)

Det burde kanskje ikke være menneskerett å få barn, men det hadde vært fint om Storken besøkte de som kan bidra til et trygt og godt hjem til barnet.

Jeg håper storken lar oss slippe raskt fram i køen!!! Alle sammen uansett hvor lenge vi har prøvd!!! At vi treffes her inne, sier jo litt om at veien mot målet ikke akkurat går på skinner. Det er nok av spenning, skuffelser og prøvelser, godt iblandet litt sorg, litt ensomhet, håp, lengsel, optimisme.....og masse mer.

Dagen i dag var litt sår, og måtte deppe litt - derav innlegget, men jeg kommer meg som regel raskt på beina igjen. Heldigvis for det:-)

Mange klemmer til dere! I år er det vår tur:-)

Annonse

• 3 uker senere...

Jeg signerer jeg også,... Herlig innlegg,- og jeg heier på deg og alle dere andre her inne. Har vært prøver siden jan - 08 og ruger nå på to egg!!! La det endelig bli min tur,... og dere andre: Dere har å komme etter. 2011 er året VÅRT dere!!!!!!

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...