Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 De siste par dagene har han vært helt ekstrem. Virker stressa og misfornøyd inni der. Før var han mer rolig men gjorde store bevegelser. Nå er det rykninger, og han vrir seg hele tiden. Mannen har til og med merka at han er utrolig stressa. Litt uvant siden jenta mi inni magen var mer jevn på bevegelsene sine og roet seg veldig mot slutten. Flere som har veldig urolige barn nå på slutten? 8 dager til ks men har begynt å fått regelmessige modningsrier som varer 1 min med 4-5 min mellom. Han blir spesielt stressa av disse riene.
**synne** Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Kanskje han ikke har tenkt å komme med ks? Kanskje han heller vil komme på naturlig vis? Han blir nok litt stressa av at du blir stressa av disse riene også.. Her er bevegelsene på det jevne, men hadde en veldig rolig dag i går. I dag er det tilbake til normalen...
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2011 Hehe det kan han bare glemme Jeg føler ikke at jeg blir stressa selv av disse riene. Får bare vondt. Men han er så urolig utenom også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå