Gå til innhold

min fødselshistorie

Anbefalte innlegg

Skrevet

skreiv eit innlegg 4/1 om at vannet var gått. våknet som sagt av små tak i ryggen kl 07, at vannet gikk rett etter på, ca 08.30.

kl 10 kom samboer hjem fra jobb, eg hadde da rier som kom med ca 5 min mellomrom og varte i ca 1 min. tok en dusj og fikk i meg litt mat, og kl 11.30 var vi på føden. der ville dei egentlig sende meg hjem, ettersom riene ikkje var veldig kraftige, men heldigvis sjekka dei åpninga som var 4 cm. ble skrevet inn og fikk fødestue. var mye oppe å gikk frem til kl 14- då tok riene seg veldig opp, men klarte å puste meg gjennom dei. kl 15.30 kom det inn ny jordmor, eg hadde da ringt på fordi eg følte trykketrang. hun ville sjekke åpningen- den var 10 cm!! (hun trudde ikkje det var mer enn 5 cm sa hun- så vi ble alle overrasket). deretter gikk det slag i slag og kl 16.56 såg jenta vår dagens lys. selvfølgelig verdens nydligeste!!!!

hun er 3822 gr og 49 cm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så koselig å høre at alt gikk bra med dere alle sammen:)

hun hørtes ut som en perfekt liten jente ja:):)

gratulerer til dere begge:):)

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Høres ut som en bra fødsel!

Skrevet

Gratulerer med jenta :)

Skrevet

Så kjekt!! Gratulerer så masse! <3

Skrevet

Awh, gratulerer så mye med lille prinsessa! ;o) Virket som en grei fødsel dette, da!

Er det førstemann for dere? Og bor dere langt unna føden?

Er litt usikker på når vi bør reise innover. Har 45 min reisevei til Riksen, hvor jeg har fått fødeplass.

Skrevet

Gratulerer så mye!!:) (sniker inn fra 2.trimester, kommer snart over!:)

Smurfelykke: Jeg har også fødeplass på riksen med 45 min reisevei. Er glad jeg har fått plass der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...