februar11 Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Dere som har brukt det, hvor kjøpte dere det, hvilket merke? bestilte noen nå fra urtesenteret.no, aldri benyttet siden før men vil gjerne starte på kapslene nå snart er uke 34 nå.
ungmortil3 Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Hei, jeg kan ikke svare helt for jeg tenker å prøve meg på disse først idag og de har ikke kommet inn døren enda . Men jeg har lest endel om det og det de fleste sier er at du kan starte fra det er 40 dager igjen til termin. Noen sier allerede man bikker over på 3 trimester, men jeg ville være på den trygge siden. Har 38 dager igjen idag .
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Neida kan starte fra 32 uker med dette da det er jo ikke snakk om at det skjer noe med en gang liksom... Må huske at bringebærblad er også eksepsjonellt flott å bruke med tanke på en lettere fødsel samt at du lettere kommer deg etterpå å ikke bare det å sette igang fødselen jeg skal iallefall begynne i uke 32 nå som jeg gjorde i forrige svangerskap å da fødte jeg snuppa vår ti dager før tiden å var i knall form med en gang etter fødselen Husker ikke merket jeg brukte men kjøpte kapslene hos Life
Tigergutt Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Kjøpte bringebærbladklapser og bringebærbladte på helsekosten for 3 dager siden. Kapslene kostet 179 kr og teen 79 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå