Gjest Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Lurer på hvordan det går med deg, har du testet igjen? testet igår jeg men fikk skyggestrek på testen, er nok for tidlig enda haha. Tør ikke å fortelle mannen at jeg tester meg men han har nok liten mistanke om det Noe mer symptomer?
Klar for nr 2 Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Har klart å ikke teste Håper å klare å styre unna i morgen og, men vurderer det litt. Bør vel helst vente til lørdag siden IKM er tirsdag (tror jeg). Fikk du skyggestrek? Sånn at det vistes pittelitt??! Fortalte heller ikke til mannen at jeg testet (var det tirsdag??) men han har tømt søpla på badet siden da, så han bør ha sett det.... Er helt utrolig hvor tullete man blir når IKM nærmer seg!! Håper egentlig dette avtar litt etter hvilken pp man er i- men aller helst håper jeg jo på positiv test!! Synes egentlig ikke jeg har noen symptomer nå... ): Litt stikking i puppene og rar i magen- men føler meg egentlig ikke gravid. Så lurer jo fælt på om det var festeblødning, og om det gikk bra... Enn du da? Symptomer hos deg? Har du noen følelse sånn innerst inne?
Gjest Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Jaa, men det var noen timer etterpå da Man ser en tydlig strek... Liittt farge da.. Men er nok skyggestrek med tanke på tiden... hadde testene liggende på badet (gjemte dem fra sambo hahah).. Huff jeg føler meg litt smågal, men har ikke testet idag osv, tenker å vente til neste uke...Ja jeg har hatt menssmerter i noen dager nå og ømme brystvorter, heeelt sikker på jeg inbiller det :-) Drømte at jeg fikk en postiv test, derfor jeg har vært litt keen på å teste meg... :-) Blandede føleser her... Med festeblødningen (om det nå var det) føler jeg meg nesten heeel sikker :-p Har du noe sympotmer? Eller føleser?? :-)
Klar for nr 2 Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Klarte ikke la vær teste i dag... Var så hvit som den kunne bli! Kanskje jeg blåser av en i morgen og... Reiser bort på weekend tur i morgen tidlig, så har drømt (i våken tilstand) om å dra dit som nygravid(: Har en dårlig følelse plutselig. Er nok redd for å bli skuffa! Men er jo bare andre pp, så må prøve å være tålmodig og! Men er utrolig opplåst om dagene, litt stikking innimellom i puppene. Tar meg jo i å tenke på denne festeblødningen- om det faktisk var det det var... Har jo normalt sett aldri spotting el lign. Hm hmm hmm hmm- Om en uke vet vi hvertfall hva det blir til!!! Lykke til med testingen i helgen- regner med det blir noen de neste dagene?? (; Er ikke på nett før tirsdagen igjen, så gleder med til å se hva det har blitt til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå