mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 6. januar 2011 #1 Del Skrevet 6. januar 2011 Hei alle sammen. Føler bare for å få ut litt tanker da jeg ikke har noen andre enn mannen min å åpne meg for... Selv om jeg også skjuler d for han:( har 2 tidlige sa bak meg denne høsten- tatt d veldig tungt. Har 2 barn fra før uten de vet jeg ikke hva jeg hadde gjort - verdens herligste . De var uplanlagte mens jeg var student, nr3 planlagt av begge og virkelig ønsket . Jeg har ikke tatt noe test når mens ikke dukket opp- 6 uker siden forrige menstruasjon... Men jeg vet med 150% sikkerhet at teg er gravid .. Kvalme, brekninger, trøtt, ømme bryst og mens murringer. En av grunnene til jeg ikke har tatt test er pga sa- klarer ikke glede meg helt over denne graviditeten som de 2 andre uplanlagte.slitsomt! Jeg springer mye på do for å se pm jeg blør - men ingenting- mye utflod. Men jeg er redd - går på tå hele tiden. Jobber som spl og er veldig redd for å løfte ta i for hardt på brukere- løper gjerne på do etterpå osv. Nå har jeg begynt å drømme at jeg mister:( huff bare bekymring og lite glede samt oppå det hele er jeg kvalm kvalm sånn.. Dagens bekymringstanker fra meg- håper alle dere andre har d bra. Godt d finnes sted som dette det en kan tømme hodet for tanker. Ha en fin dag videre:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142748947-bekymret-og-sliter-p%C3%A5-psyken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. januar 2011 #2 Del Skrevet 6. januar 2011 Uff. jeg vet desverre hvordan du har det. Med første var ingen ting planlagt. Men jeg gledet meg fra første dag. Såvidt en bekymring og dagene fløy av sted. Hadde litt symptomer som ømme pupper, litt mensmurringer hver kveld og lett kvalme en liten uke. Denne gangen er jeg bare trist. Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt. Ingen symptomer (kanskje litt mer utflod som har vært lik siden positiv test.) Har slitt med følelsen av at dette ikke var riktig siden dag en. Fikk litt rosa utfold forrige uke og litt i går igjen. Legen min sykemeldte meg men ingen henvisning til ul. Han rådet meg til å gjøre dette privat om jeg var veldig bekymret. Tok blodprøve for å måle hcg da. Har bestilt meg time til ul i morgen, selv om det muligens er for tidlig. Er kanskje ikke mer en 6+5. Er så innstilt på å ikke se noe der at jeg føler det er mer for å bli ferdig med hele greien enn det er for å se liv. Er så redd for MA av en eller annen grunn. Og orker ikke gå sånn lenge. Skal bli godt når i morgen er over. Håper jeg vet noe mere da.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142748947-bekymret-og-sliter-p%C3%A5-psyken/#findComment-142749085 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå