♥lykkelig♥ Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Har lest at hvis man får kynnere og legger seg ned og slapper av, går de over. (at det kjennetegner kynnere) Om kvelden når jeg skal legge meg, og ligger heelt i ro, strammer magen min seg veldig og det gjør vondt/ er veldig ubehagelig. Hva er da dette, hvis det ikke er kynnere? ( jeg tror da det er kynnere, men) Har aldri fått sånn når jeg har vært i aktivitet, det kommer ALLTID når jeg er helt i ro og slapper av... ¨? noen flere som har det sånn? Har også ofte sånn at det presser så mye ned i magen, spesielt hvis jeg har stått en stund, men det er vel ganske vanlig? spesielt for de som har stått mye på jobb og generelt sånn i hverdagen? Takk til de som vil svare
magica fra tryll Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Jeg har det som deg,-får kynnere når jeg legger meg ned om kvelden. Så på meg er det motsatt,-de forsvinner stort sett når jeg er i bevegelse. Er nå ved termin, men har hatt både det og skikkelig nedpress i flere uker...
Lessismore Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Joda, har det akkurat som deg. Ligger rolig på sofaen, og kynnerne kommer som perler på en snor. Får de også når jeg er i aktivitet da... Ifølge legen min er det heeelt normalt, og de vil gå over i rier etterhvert. Og det er helt i orden, siden termin er om to dager.
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Yess, har det samme jeg å jeg er altså i uke 31 ... Har kynnere titt å ofte mens jeg sitter her nå å det stikker liksom i sidene..... Men så lenge de ikke øker i smerteterskel så er jeg gla til jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå