Gullis :) Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Äsj...håpet liksom på et lite mirakel..at testen bare skulle gå fra positiv etter SA til mer og mer positiv for ny graviditet..4 uker etter SA er testen nå nesten helt negativ. Jeg tror jeg hadde El 29. eller 30 des pluss at jeg hadde en pitteliten dråpe friskt blod i forrigårs, som jeg tenkte kanskje var en festeblödning, og da hadde jeg i mitt lure hode tenkt at nå går den bare fra å väre svaaak etter SA til å bli sterkere og sterkere. Men sånn ble det ikke, idag var testen nesten helt negativ. Har ingen som helst tegn på graviditet heller. Ikke et eneste symptom! Men det skal kanskje mye til at kroppen hopper rett på en ny runde..var egentlig bare litt tanker. Sitter og leser om alle som venter, kjenner etter symptomer, gleder og skuffelser...vet ikke helt hva jeg venter på nå egentlig , TR da kanskje . Men jeg er testoman. Tester hver dag jeg. Med billigstrimler, men nå har det jo värt for å fölge med på SA, at hormonene forsvant...surrete skrevet og som sagt bare noen tanker , hvor andre steder enn her kan man forvente at noen forstår noe som helst av de alle de rare tankene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå