Gå til innhold

Egon eller Jordbærpikene?

Anbefalte innlegg

Hvor har de fleste lyst å spise hen?

Jeg er med begge steder altså:)

Fint hvis folk kommer med ønsker litt fort, så jeg kan bestille bord!

Koselig at vi endelig får til et treff med oss Mai (evt April & Juni)-mammaer:) (Også litt morsomt at 13.januar ble foreslått, for det var første treff jeg var på med Mai-mammaene i 2009, og vi møtes ofte enda!)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142748622-egon-eller-jordb%C3%A6rpikene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nei, jeg tenker vi ikke reserverer bord siden vi er så få ja!

Men det blir koselig likevel:)

Fant akkurat ut at mannen min ikke er ferdig på jobb før 18-19, så syns dere det er dumt om jeg tar med dattera mi til han henter henne hvis ikke vi løser det på en annen måte?

Hei!:)

Kjempebra initiativ :)

Men har noen postet denne på 2 trimester siden?

Har ikke sett den der, og glemmer litt å gå inn her på BIM treff siden ;)

Jeg vil veldig gjerne være med på treff.

Men litt usikker på om jeg rekker nå torsdag. Men kan jeg gi beskjed i morgen? :)

Nei, jeg har ikke postet den der, kanskje jeg burde gjøre det ja!

Har ikke satt opp så mange treff før, så vet ikke hvor flest folk titter innom:)

Men da setter jeg det opp der også!

Jordbærpikene ligger i 3.etasje på Storosenteret, (adresse Vitaminveien 7-9), så dit går det jo både T-bane, buss og trikk:)

Håper vi blir en gjeng da! Ser jo ut som det har tatt seg opp litt nå:)

Annonse

Dette hørtes veldig koselig ut. Synd jeg ikke så det før du puttet det på 2. trimester. Nå kom det litt brått på.

Jeg har en annen avtale kl. 16, men jeg håper jeg kan rekke å komme innom en tur etterpå. Hvor lenge tror dere at dere sitter der? Kanskje jeg kan komme litt sent?

Hallo:)

Det var treff i kveld, jordbærpikene på Storo kl 18 eller? ;p

Jeg var der kl 18 jeg, men ingen å se..?

Bare et par her og et par der som satt å spiste..

Å tre jenter som jeg sporte, men de skulle ikke på treff..

Ble d flytta eller er jeg litt småblind og helt utafor? ;)

Ble litt shopping på meg i stedet da... men er gjerne med neste gang:)

Så dumt at du ikke så oss der da!

Jeg kom ikke før kvart over siden jeg måtte ta med jenta mi, men kanskje de andre 3 som var der heller ikke var komt da? Jeg så de i hvert fall med en gang, de satt rett fram etter man gikk forbi disken, inntil veggen.

Takk for koselig treff til dere som var der da, var kjempekoselig å bli litt bedre kjent, og å ha et ansikt å feste ting til:)

Kanskje vi etterhvert kan lage en lukket gruppe på Facebook, så man har mulighet til å kontakte folk via der eller mobil..?!

Det gjorde vi sist gang, og der er vi enda aktive hver dag, veldig koselig:)

Høres bra ut med nytt treff 2.februar da, skal prøve alt jeg kan å få det til, må bare skaffe barnevakt først;)

Åå.. D var dumt da :(

Var nok meg som var tidlig ute, og muligens bare en av dem eller noe som var kommet.. Slik at jeg antok d ikke var noen av "oss". :P

Jaja vi tar d igjen :)

Er treffet 2 Feb for Mai, Juni mammaer?

Jeg er gjerne med hvertfall :)

Hei!

Dumt du ikke så oss!! Jeg også spurte de 3 jentene:p Sa det var ei som hadde spurt før meg, så da tenkte jeg kanskje jeg fant noen litt lenger inne på kafeen. Men så ingen!?! Jeg var der ca kl 18.10 Jeg tok meg en liten rundt og kom tilbake igjen, og da fant jeg de:) Men fint du blir med neste gang:)

Takk for i kveld, var kjempe koselig:) Om du kan lage en lukket gruppe på face, så er jeg med på det:)

Jeg skal også se om jeg får til å komme 2 feb!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...