Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forferdelig trist att dere skulle oppleve noe sånt, synes ikke du skal ha tenke att dette er støtende og dele. Ta gått vare på hverandre i denne tunge tiden, hvordan del føles kan man ikke sette seg inn i om man selv ikke har opplevd noe sånt. Vill sende en varm klem er vel alt man får gjort

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er noe av det verste man kan oppleve. Å miste sitt eget barn.

Kan ikke tenke meg hvordan det føles :(

Skrevet

Oversendermange varme klemmer og gråter sammen med deg......

Skrevet

dere har min dypeste medfølelse!

men EN ting som virkelig er viktig å huske på er at deres lille Josefine ER med dere!!

hun vil alltid leve videre i deres hjerter!!

selv om det er en mager trøst.

for noen år tilbake skjedde det samme med min lillebror. og jeg vet at pappa, stemor og vi andre nå i ettertid synes det er godt å tenke på at han er med oss. og at vi skal møtes igjen når vår tid er inne.

trøsteklem fra meg :' )

Skrevet

Off for en utroligt tøff ting og måtte gå gjennom :-/

Kondulerer så masse.. Masse varme tanker til deg og dine.

Stor trøste klem

Skrevet

Jeg har selv opplevd å miste barnet mitt så jeg vet akkurat hvordan du har det nå. Hver gang jeg hører om noen som har mistet barnet sitt så skulle jeg ønsket at jeg kunne ta bort smerten for de så de skal slippe å ha det like vondt som jeg hadde det. Jeg skulle ønske jeg kunne tatt bort den sorgen og smerten dere nå sitter med, men det kan jeg ikke. Jeg kan bare si at det hjelper å snakke om det, ikke bare nå rett etter på, men i lang tid fremover. Dere vil alltid bære med dere Josefine i hjertet deres og det er en liten trøst. Jeg sender de aller beste tanker til dere og føler med dere i deres sorg.

Skrevet

Kjære du, her sitter jeg å nigriner å hadde jeg hatt deg foran meg hadde jeg bare klemt deg for det finnes ikke ord som veier stort nok.

Jeg sender deg all min kjærlighet å vit at engelen deres våker over dere.

Skrevet

Har ingen ord.

Ta vare på hverandre.

Kjempe trøsteklemmer til dere begge.

Skrevet

Kondolerer så masse! Ufattelig trist å lese! Ta vare på deg selv og dine i denne vanskelige tiden!

Ord kan ikke beskrive din/deres sorg, men jeg kan ihvertfall gi en varmende klem.

Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg hvordan dere har det, så utrolig trist...jeg kjenner jeg blir så utrolig lei meg på deres vegne... Jenta deres er nok en vakker engel....masse varme klemmer....

Skrevet

Det var forferdelig trist å høre. Det viser at man ikke skal ta livet for gitt nei. Jeg håper du har snille og gode mennesker rundt deg nå. Jeg kommer til å tenke på deg! Jeg håper du kan få noen svar på hvorfor det skjedde, at det blir en slags avslutning for dere å få vite hvorfor. Sender deg stor klem og tenner lys for engelen din i kveld.

Skrevet

Off, har ikke ord micmac, ord blir liksom så fattige i en sånn situasjon. Men jeg tenker på dere. Jeg syns det er kjempe fint at du vil dele historien din her inne.

Sender mange varme tanker <3

Skrevet

Sitter å gråter etter innlegget ditt.

Syns det er supert at du ønsker å dele sorgen din med oss andre som venter barn. Vi har godt av å dele tanker og følelser rundt det å være gravid, selv om det er grusomt og trist :(

Jeg har selv bursdag den dagen, å jeg skal love deg at den vesle jenta di kommer til å være i mine tanker i mange år fremover. Hun ble født samme dag som meg, bare 24 år etter, så vill nok ikke glemme henne så fort :)

Masse lykke til videre, og ikke steng sorgen inne. Del den <3

Tenker ufattelig mye på dere (selv om jeg ikke vet hvem dere er). Men mye tanker får dere i hvertfall :)

Skrevet

Ord blir fattige... varme tanker sendes deres vei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...