Gå til innhold

Håp til alle med 1 eggstokk, evt 1 eggleder:) og noen tanker om 1. trimester

Anbefalte innlegg

Da jeg tok keisersnitt for ca 2 år siden med førstemann fant de ut at jeg bare hadde én eggstokk og eggleder. Vi hadde prøvd i ca et halvt år før jeg ble gravid, derfor var jeg veldig usikker på hvor lang tid det ville ta å bli gravid igjen denne gangen siden jeg ikke har hatt kontroll på hvor ofte jeg har hatt eggløsning (mens har vært litt uregelmessig). Men nå satt den jammen på første forsøk. Sluttet med Cerazette 10. nov, rakk én mens og testet positivt denne uken. Vanvittig!:) Så dersom alt går etter planen får gutten vår en liten bror eller søster i september!:)

Er det bare meg, eller går de første ukene forferdelig langsomt? Vil sånn komme meg over i 2. trimester...! Kan ikke huske at jeg hadde det sånn sist, men det var nok likt da. Kanskje bare ennå mer spennende siden det var første gang? Nå vil jeg bare at tiden skal gå slik at vi kan fortelle de gode nyhetene:)

Lykke til alle sammen! Sjansen er jo størst for at alt går bra!:)

Fortsetter under...

Hei og gratulerer med graviditeten. Jeg har en eggleder. Andre gangen da egget satt seg fast i eggledern ble den ødelagt, så da måtte jeg operere den bort. Nå venter jeg tredje og er kjempeheldig. Er nå 7+1 og det går sååå tregt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...