Gå til innhold

Vaksinerer dere dere for svineinfluensa ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt er 22 dager i dag og jg lurer på om jg bør vaksinere meg... hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe vaksine i kroppen min nei!

Til info:har ingen sykdommer i familien.

Vet ikke om hvordan d r hos deg.

Skrevet

Jeg vaksinerte meg i fjor høst, siden vi planla å bli gravide iløpet av vintern, men hadde nok ikke gjort det hvis ikke vi skulle bli gravide... Tror hele greia er litt opphauset, akkurat som i fjor, så blir ikke noe ny vaksine på noen av oss foreløpig ihvertfall =)

Skrevet

Dette er jeg også i tvil om... Jeg vaksinerte meg ikke i fjor, og er derfor blitt anbefalt å ta årets influensavaksine selv om jeg ikke tilhører noen risikogrupper.... Er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre - også med tanke på baby som er 8 uker. Hvis jeg vaksinerer meg, får vel kanskje han også noen antistoffer gjennom melka? Vi har to søsken som er flinke til å dra med seg div smitte, så... Men nå haster det vel med å bestemme seg dersom jeg skal rekke det før utbruddet er her for fullt! Vanskelig....

Skrevet

Tror jeg tar den jeg.

babyen din får i praksis ditt imunforsvar - er jo han jeg tenker på da, er ikke så farlig med meg selv. Og små babyer er vel i den der risikogruppa vil jeg tro?!

Skrevet

Så absolutt ikke. Hverken jeg, samboer eller guttene våre skal ha den vaksina i kroppen.

Skrevet

Ingen vaksine på oss heller , hadde jeg vært 80 år skulle jeg vudert det.

Skrevet

Nei

Vaksinerte meg ikke som gravid heller (selv om det var i værste svineinfluensatid....) og ingen jeg kjenner fikk den influensaen....

Aldri tatt en influensavaksine og kommer ikke til å begynne med det nå.

Vi er ikke i noen "risikogruppe" heller

Skrevet

Skal ikke vaksineres, nei!

Gjest Mentha og ♥Keiseren♥
Skrevet

Nope, ingen vaksine på noen av oss!

Skrevet

Trodde svineinfluensaen var en del av årets "vanlige" influensavaksine jeg? Dvs at det ikke er samme vaksinen som det var så mye usikkerhet rundt under forge runde av svineinfluensaen. Jeg ble forøvrig vaksinert sist, så slipper å ta stilling til det denne gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...