Terese med to jenter Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Hvordan skal dere feire første bursdagen til småttisene? Er litt usikker på hvor mye jeg skal gjøre ut av det
Tøffe Tøflus Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Vi kommer til å ta det i to omganger. Søndag før bursdagen ber vi 2-3 vennepar med barn på boller og kakao midt på dagen. Satser på å holde på ca 2 timer mellom sovinger. I tillegg blir det vel selskap for familien, en ettermiddag midt i uka. Da serverer vi pizza så folk kan komme rett fra jobb/skole uten å stresse med middag.
EgG Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Vi kommer til å dele det i to omganger: 1. for de med små barn. Serverer boller, kake, gele etc.På en ettermiddag. 2. familieselskap. Kun kaffe og kaker da også, men legger det til en helg.
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Jeg har tenkt å invitere noen venner med jevnaldrende barn og nær familie til kaffe og kaker.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Med storebror hadde vi et selskap med de fra barselgruppa (vi var veldig mye sammen) og ett par venner med barn.. Pluss familie selskap.. Barneselskapet er ikke nødvendig å ha, men jeg syntes det var en koselig mulighet til å være sammen med alle sammen Vet ikke åssen vi gjør med lillebror.. Har noen venninner med barn også, så vi får se hva vi gjør HELDIGVIS "bare" 6 mnd til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå