Gå til innhold

10 uker igjen nå :) Flere med termin 19 mars?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg teller som en gærning tiden ned til terminen å blir så fornøyd når jeg går inn på din egen side her inne på barn i magen å det blir mindre å mindre ;)

Flere her som har termin 19 mars?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 23 mars.... så ikke så langt unna=) Men føler det kommer før, av en rar grunn...he.. Det følte jeg forrige gang også, og jenta mi ble født 4 uker før termin....masse lykke til=)

Skrevet

Termin 18 mars ;) synes kanksje tiden går litt sakte for øyeblikket, men det blir vel :)

Skrevet

Ja jeg har samme tankene selv at denne skatten kommer før terminen så får nesten vente å se. Hehe.

Er nesten overbevist mentalt om at ungen kommer i slutten av februar jeg.

Men om det er en sterk intuisjon eller ren ønsketenkning ja det vil nå vise seg ;)

Skal til legen neste uke å sjekke hvordan ungen ligger å er spent ja for har et frykteli trykk nedover i underlivet så er spent på om hodet har festa seg allerede.

Har gått å venta som en gærning siden vi fant ut om denne spiren i august på selveste bryllupsreisa vår, å nå nærmer det seg :))))

Ser frem til å komme hjem med en ny verdensborger å skjemme bort ;)

Skrevet

Jeg har termin 19 mars! Me tvillinger! Kan jo hende de kommer litt før...Men det nærmer seg nå:)

Skrevet

:) Så artiiii Bregnia :))

Det blir spennende ja, må få høre utover da :0P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...