♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Jeg teller som en gærning tiden ned til terminen å blir så fornøyd når jeg går inn på din egen side her inne på barn i magen å det blir mindre å mindre Flere her som har termin 19 mars?
Roselille Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Jeg har termin 23 mars.... så ikke så langt unna=) Men føler det kommer før, av en rar grunn...he.. Det følte jeg forrige gang også, og jenta mi ble født 4 uker før termin....masse lykke til=)
Vekten85 Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Termin 18 mars synes kanksje tiden går litt sakte for øyeblikket, men det blir vel
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2011 Ja jeg har samme tankene selv at denne skatten kommer før terminen så får nesten vente å se. Hehe. Er nesten overbevist mentalt om at ungen kommer i slutten av februar jeg. Men om det er en sterk intuisjon eller ren ønsketenkning ja det vil nå vise seg Skal til legen neste uke å sjekke hvordan ungen ligger å er spent ja for har et frykteli trykk nedover i underlivet så er spent på om hodet har festa seg allerede. Har gått å venta som en gærning siden vi fant ut om denne spiren i august på selveste bryllupsreisa vår, å nå nærmer det seg ))) Ser frem til å komme hjem med en ny verdensborger å skjemme bort
Bregnia Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Jeg har termin 19 mars! Me tvillinger! Kan jo hende de kommer litt før...Men det nærmer seg nå
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2011 Så artiiii Bregnia ) Det blir spennende ja, må få høre utover da :0P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå